Aviseringar
Rensa alla

Kommer jorden att finnas kvar efter 2012?


Ämnesstartare

Sempa:

Varför är du oseriös?

Om du hade sett uppdrag gransknings special om JV och hur äldrebröderna behandlar våltäktsoffer hade du vetat att dessa siffror bekräftats av flera oberoende källor. Bland annat en före detta äldrebroder som efter att ett barn blev våldtaget lämnade sin post efter att andra äldrebröder ville att det inte skulle rapporteras till myndigheterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Om du hade sett uppdrag gransknings special om JV

Finns inga Jv som låter intervjua sig och särskilt inte i ett sådant program..

Men det är lätt att fd Jv villigt utger sig för att vara Jv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sempa:

Finns inga Jv som låter intervjua sig och särskilt inte i ett sådant program..

Det var flera äldrebröder som lät sig intervjuas, och en talade öppet om hur han tvingats blunda för övergrepp i sin församling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det var flera äldrebröder som lät sig intervjuas, och en talade öppet om hur han tvingats blunda för övergrepp i sin församling.

Jag tror att jorden kommer att vara kvar för evigt och den kommer att bli ett paradis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

hahahahaha

Var har man fått just år 2013 ifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sempa:

Jag tror att jorden kommer att vara kvar för evigt och den kommer att bli ett paradis.

Vad fan menar du?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Vad fan menar du?!

Jag tror det blir Kiviks marknad också nästa år.

Oj så fint du kan kalla på din herre [bigcheers]


   
SvaraCitera

Sempa:

Var har man fått just år 2013 ifrån?

2012 och det var för att majaindianernas kalender slutade då.
men jag skrattar åt att du kan ta en bok som inte har någon som helst verifiering och säga att så här kommer det bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sempa:

Oj så fint du kan kalla på din herre

Så du kallar mig satansdyrkare bara för att jag kritiserar JV?

Frågan är om du någon gång ifrågasatt någonting under hela din livstid, jag skulle inte tro att det är fallet.

Men i sådana fall kan du fråga dig, är det du som tolkat guds ord, eller är det äldrebröderna och deras ledare som tolkar dem åt dig?


   
SvaraCitera
mynona

Sempa:

Uppenbarelseboken 11:18

Är det inte tråkigt att citera hela tiden i stället för att själv skaffa sig en åsikt om något och ta ansvar för den?

Sempa:

Mayakalendern

Jag fattar inte varför folk ständigt tar Mayakaledern på så stort allvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Är det inte tråkigt att citera hela tiden i stället för att själv skaffa sig en åsikt om något och ta ansvar för den?

Bibeln ät Guds ord och det är där man hämta ssvaren.

mynona:

Jag fattar inte varför folk ständigt tar Mayakaledern på så stort allvar.

Tror jag inte man gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sempa:

Oj så fint du kan kalla på din herre

Dan_the_ironman:

Så du kallar mig satansdyrkare bara för att jag kritiserar JV?

Frågan är om du någon gång ifrågasatt någonting under hela din livstid, jag skulle inte tro att det är fallet.

Men i sådana fall kan du fråga dig, är det du som tolkat guds ord, eller är det äldrebröderna och deras ledare som tolkar dem åt dig?

Blev du så chockad att du blev mållös eller vad är fallet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

nej

(Psalm 37:9-11) "9 Ty de som gör det onda skall utrotas, men de som hoppas på Jehova skall ta jorden i besittning. 10 Bara en liten tid till, och den ondskefulle är inte mer; du skall se dig om efter hans plats, och han är inte där. 11 Men de ödmjuka skall ta jorden i besittning och få njuta av stor frid.
(Psalm 37:29) 29 De rättfärdiga skall ta jorden i besittning, de skall bo för evigt på den.


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

Sempa:

(Psalm 37:29) 29 De rättfärdiga skall ta jorden i besittning, de skall bo för evigt på den.

Dödsguden.. I CHOOSE YOU!

Dödsguden:


   
SvaraCitera