Aviseringar
Rensa alla

Kommer kvinnor någonsin att sluta sminka sig?


om man mår bra av att sminka sig och fycker man blir snyggare varför ska du hata på det då?


   
SvaraCitera
Mandan

Snygga tjejer sminkar sig för att de tror att de blir snyggare med smink, sanningen är oftast att de inte blir det. Man ska sminka sig lagom! Jag sminkar mig inte så mycket, lite mascara för att framhäva mina redan snygga ögon :D. Killar däremot tycker jag INTE ska sminka sig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag är ful blir jag snygg av smink och när jag är snygg blir det tvärtom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror att kvinnor alltid kommer tycka det är kul att måla på ansitket, för det kan va ganska kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ifall jag sysslade med hat skulle jag hata dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va bra att du inte sysslar med sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Artie:

va bra att du inte sysslar med sånt

Jo, tids-och energikrävande. Fett onödigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jo, tids-och energikrävande. Fett onödigt.

håller med


   
SvaraCitera

är ful, sminkar endast ögonen. Mest för att jag har för dålig hy för att det ska se bra ut med helsminkning.


   
SvaraCitera

el ok är inte ful, är bara inte en klassisk skönhet och är inte så jävla snygg irl, är snyggare på bra bilder än jag är irl.


   
SvaraCitera

För mig handlar det om att få utlopp för min kreativitet. Av samma anledning som man tatuerar sig för att smycka sin kropp kan man sminka sig och dessutom framhäva vackra ansiktsdrag. Fast man kanske inte ska tatuera sig om man redan har en vacker kropp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

Nä (Du röstade på detta alternativ)

Alltid förekommit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, när jorden går under och mänskilgheten dör ut. inte så lång tid tills vi slutar med det då dvs [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förhoppningsvis i dag


   
SvaraCitera