Aviseringar
Rensa alla

kommer misslyckas med min tenta idag


Ämnesstartare

detta pga att jag inte har förmågan att koncentrera mig på något annat än slösurfande och onani


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tentar man på Lördagar? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Tentar man på Lördagar? [surprised]

Ja, det förekommer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej säg inte så

jag ska iaf lyckas på min tenta idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

då får du ta och göra om den sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ja, det förekommer.

Thank god att jag siktar på en low-level karriär utan nån utbildning att tala om! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Thank god att jag siktar på en low-level karriär utan nån utbildning att tala om! [y]

Det kan man ju också göra, ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Tentar man på Lördagar? [surprised]

Kan hända på söndagar också.

Det som är mest lol är att jag har ett obligatoriskt seminarie den 23e december kl13-16.. jag kan ju glömma att hinna resa hem till jul [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Det som är mest lol är att jag har ett obligatoriskt seminarie den 23e december kl13-16.. jag kan ju glömma att hinna resa hem till jul [sad]

aw [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Det som är mest lol är att jag har ett obligatoriskt seminarie den 23e december kl13-16.. jag kan ju glömma att hinna resa hem till jul [sad]

Ägd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ägd

Kan man lugnt säga. Men hellre det än att få en fet restuppgift 🙁 Idiotskola anyway! Vad pluggar du passaro?


   
SvaraCitera

Äsch.. det gör inget:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Kan man lugnt säga. Men hellre det än att få en fet restuppgift 🙁 Idiotskola anyway! Vad pluggar du passaro?

Ja, klantplanering, minst sagt.

Inget =(
Kom inte in på det jag sökte. Men blir väl till att söka nu. Funderar på gymnasielärare i historia och religion eller professor i historia. Alternativt polis. Hm, ja.

Du pluggar väl ekonomi, om jag inte minns fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Kom inte in på det jag sökte. Men blir väl till att söka nu. Funderar på gymnasielärare i historia och religion eller professor i historia. Alternativt polis. Hm, ja.

Aa, det är ju generellt lägre intagningskrav på våren. Är sista ansökningsdagen den 15e eller? Hade själv tänkt slänga iväg en ansökan till kinesiska 1, se om man pallar 60p på en termin ^^

Vart kan du tänka dig att plugga? Är det bara runt GBG som gäller eller? Blev lite förvånad över att du överväger polis faktiskt, men go for it [wink]

passaro:

Du pluggar väl ekonomi, om jag inte minns fel?

Juppjupp.. ekonomer borde ju vara bra på planering, men icke..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Aa, det är ju generellt lägre intagningskrav på våren. Är sista ansökningsdagen den 15e eller? Hade själv tänkt slänga iväg en ansökan till kinesiska 1, se om man pallar 60p på en termin ^^

Jaså? Hur kommer det sig då? Färre som söker, eller vadå.
Blir nog lite mycket kanske ^^

Ja, det är den 15 som gäller.

Chryseus:

Vart kan du tänka dig att plugga? Är det bara runt GBG som gäller eller? Blev lite förvånad över att du överväger polis faktiskt, men go for it

Jag gillar Göteborg så känner inte för att flytta, men å andra sidan så är det så ofattbart många som söker just till Göteborg så det suger.
Haha.


   
SvaraCitera