Aviseringar
Rensa alla

Kommer nog bli dumpad på söndag.


Ämnesstartare

Jag står inte ut med att ha det hemligt längre, och jag kommer ställa ett ultimatum som kommer slutai att jag blir själv igen.

Av någon anledning har jag slutat känna så mycket vid tanken på det, visst jag har lite panikångest som nog håller på att bubbla upp men inte så mycket mer än så.

I den här tråden får ni väl typ säga att jag gör rätt som kräver något, för jag börjar själv ifrågasätta det.


   
Citera
sincan

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan inte säga att du gör rätt om du inte berättar din historia
daah


   
SvaraCitera

Man prioriterar. He' känn' du no' bäst själv, vad som är bäst för dig att göra. Men, berätta.


   
SvaraCitera

har sagt åt dig att göra d1a i x-antal månader
så ja, jag tkr du gör rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi har haft et "hemligt förhållande" i typ 4 månader och jag orkar inte längre, för några månader sedan kom vi överens om att hon skulle bestämma sig så nu säger väl jag helt enkelt ifrån.

Jag har väl åsidosatt mitt välmående för hennes skull, men jag orkar inte det längre.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

hemligt

Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Varför?

Hon säger att det är för att vi går i samma klass, men jag börjar nästan tro att det är för att hon skämms för mig eller för att hon egentligen inte känner något och bara utnyttjar mig för närhet.

Grejen är att det är sådana tankar som gör att jag inte kan fortsätta, när hon ständigt ljuger för andra om var hon är om kvällarna så tar jag det som något emot mig, och jag klarar det inte längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

men jag börjar nästan tro att det är för att hon skämms för mig eller för att hon egentligen inte känner något och bara utnyttjar mig för närhet.

Herrud, vad är det för fel på dig pojke?! Oavsett hur trevlig och unik hon är att umgås med i sängen eller utomhus så måste du ju ha insett att hon är en idiot som håller på sådär?

Tycker synd om dig. Såna relationer behöver man inte. De dödar mer än vad de ger och det kommer förmodligen bli 10 gånger svårare att släåppa henne nu bara för att du varit envis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker ditt krav är rimligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Herrud, vad är det för fel på dig pojke?! Oavsett hur trevlig och unik hon är att umgås med i sängen eller utomhus så måste du ju ha insett att hon är en idiot som håller på sådär?

framtidstron lever:

tycker ditt krav är rimligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Tycker synd om dig. Såna relationer behöver man inte. De dödar mer än vad de ger och det kommer förmodligen bli 10 gånger svårare att släåppa henne nu bara för att du varit envis

kommer vara ganska enkelt, om hon inte kan gå med på det har jag aldrig betytt något för henne ändå. Om hon går med på det så hoppas jag att jag inte har slitit ut mig såpass att jag inte klarar av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Om hon går med på det så hoppas jag att jag inte har slitit ut mig såpass att jag inte klarar av det.

Hoppas det funkar.. Hon verkar vara en idiot i vilket fall som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du gör rätt. Har suttit i liknande sits, det blev bajs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Hoppas det funkar.. Hon verkar vara en idiot i vilket fall som helst.

Kanske, jag vet inte längre.

Hur som helst så orkar jag inte hålla på som det är nu, jag är trött på all jävla smärta.

Det har varit värt allt som har hänt, men jag orkar inte mer nu.


   
SvaraCitera