Aviseringar
Rensa alla

Kommer SD bli Sveriges största parti?


devax:
invandrare är proportionell till mängden sdare, ju mer lata invandrare som flyttar till sverige desto mer ökar sd's antal.

Korrelation innebär inte nödvändigtvis kausalitet o.s.v.


   
SvaraCitera

rotorblad: Korrelation innebär inte nödvändigtvis kausalitet o.s.v.

enklare ord tack?


   
SvaraCitera

devax:

enklare ord tack?

Liknande statistisk utvecklingskurva innebär inte per automatik att de två ökningarna är beroende av/påverkar varandra. 


   
SvaraCitera

rotorblad: Liknande statistisk utvecklingskurva innebär inte per automatik att de två ökningarna är beroende av/påverkar varandra

jag bryr mig inte. vill ha något att skylla på, helt enkelt.


   
SvaraCitera

devax:

jag bryr mig inte. vill ha något att skylla på, helt enkelt.

Sover


   
SvaraCitera

Lounge:
den dagen de blir det, om de blir det, flyttar jag till ett land som inte är så jävla rassigt. tro mig, jag gör det. sanna mina ord.

Vad bra. Det tjänar både du och vi s.k."rasister" på. Glad


   
SvaraCitera

rotorblad:

Liknande statistisk utvecklingskurva innebär inte per automatik att de två ökningarna är beroende av/påverkar varandra. 

Tror du inte att invandringen påverkar SDs stöd? Även om man naturligtvis inte kan säga att en invandrare till Sverige innebär en ny SD-sympatisör..


   
SvaraCitera

rotorblad:

Sover

tungt. vill också använda häftiga ord som du.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Tror du inte att invandringen påverkar SDs stöd? Även om man naturligtvis inte kan säga att en invandrare till Sverige innebär en ny SD-sympatisör..

Givetvis påverkar de varandra. Menade att det inte är någon självklarhet att de båda kommer att öka i samma takt.


   
SvaraCitera

Inte till 2018, nej. 


   
SvaraCitera

Lounge:
den dagen de blir det, om de blir det, flyttar jag till ett land som inte är så jävla rassigt. tro mig, jag gör det. sanna mina ord.

finns det något mindre rassigt än sverige? vilket? 


   
SvaraCitera

Folk vet fortfarande inte vad ordet rasist innebär? 


   
SvaraCitera

Om jag skulle rösta SD så skulle det främst vara en taktikröst EMOT de andra kassa partierna. Å andra sidan vet jag inte vad SD kommer ställa till med när de tar makten.. Det finns inget sätt att gå vinnande ur striden helt enkelt.


   
SvaraCitera

Man ska inte underskatta SD dock, de utesluter alla människor som uttalar sig xenofobiskt ur partiet, jämför med MP och V och övriga partier som öppet gör sexistiska uttalanden. Sjuklövern är mycket värre än SD någonsin varit imo.
Glöm inte hästskon.
Political_spectrum_horseshoe_model.svg


   
SvaraCitera

tror å hoppas inte d


   
SvaraCitera