Aviseringar
Rensa alla

kommer somna på jobbet ida


Ämnesstartare

Zapetta:

På ett äldreboende [cute][love]

men då har ni väl sängar och sånt där? inte bättre att gå och lägga sig i säng-lagret bara?[blush]

davvelito:

Jag ska till jobbet om någon timma[crazy]

jag med = >


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

jag med = >

Hemma nu, ska sova snart[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men då har ni väl sängar och sånt där? inte bättre att gå och lägga sig i säng-lagret bara?[blush]

Visste inte att det fanns ett säng-lager. Tror inte att de skulle uppskatta om de fick reda på att jag ibland tar en powernap [blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Visste inte att det fanns ett säng-lager.

men var förvarar ni alla sängar da? liks det brukar väl vara sånadär på hjul som man kan putta runt och vika ihop?[blush]

Zapetta:

Tror inte att de skulle uppskatta om de fick reda på att jag ibland tar en powernap [blush][love]

men ändå liks, på toan :S och hur gör du då? typ lägger dig på golvet? 😐


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men var förvarar ni alla sängar da? liks det brukar väl vara sånadär på hjul som man kan putta runt och vika ihop?[blush]

Nej de har riktiga sängar som står inne i deras rum 24/7 [y]

Nintendos BFF:

men ändå liks, på toan :S och hur gör du då? typ lägger dig på golvet? 😐

Hahahah nejje! Sitter på toalocket bara, typ armbågarna på låren och huvudet i händerna. Eller så sitter jag så att jag lägger armarna på handfatet och huvudet på armarna [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Hahahah nejje! Sitter på toalocket bara, typ armbågarna på låren och huvudet i händerna. Eller så sitter jag så att jag lägger armarna på handfatet och huvudet på armarna [love]

men trilalr du inte när du somnar typ?:$ och undrar ingen var du är? tänk om du somnar och är borta flera timmar typ?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men trilalr du inte när du somnar typ?:$ och undrar ingen var du är? tänk om du somnar och är borta flera timmar typ?[blush]

Jag är max borta i 15 min, så tror de bara undrar hur mycket en liten tjej som jag kan bajsa så mycket [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Jag är max borta i 15 min, så tror de bara undrar hur mycket en liten tjej som jag kan bajsa så mycket [love]

ok :C

är det ett sånt ålderdomshem man måste byta blöjor på btw? skulle inte kunna sova alls då[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

är det ett sånt ålderdomshem man måste byta blöjor på btw? skulle inte kunna sova alls då[sad]

Jupps, men hon jag byter på bajsar aldrig där i så det är nice [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Jupps, men hon jag byter på bajsar aldrig där i så det är nice [love]

[sad]


   
SvaraCitera