Aviseringar
Rensa alla

Kommer springa in i väggen och ramla itu


Ämnesstartare

När man äntligen får tre dagars ledighet efter en hel veckas hårt arbete och man vill umgås med sina vänner men de ska umgås med deras pojkvänner, det är då man hatar sig själv och inser att man är 16 och precis som någon sa i någon film, "allt som börjar på O, okysst och oskulld."

Jag förstår inte varför det är så när jag brukar få mycket bra respons på min klädstil, mitt hår, min humor och en tre stycken har till och med sagt att jag har en drömkropp.
Och nej det är inte hjärnan det är fel på, går en bra linje.

Förstår inte varför jag inte kan få en pojkvän när härhet och en pojkvän är allt jag vill ha och behöver. [sad]


   
Citera

Buffalo_Soldier:

Förstår inte varför jag inte kan få en pojkvän när härhet och en pojkvän är allt jag vill ha och behöver.

Varför så bråttom? Finns många oskulder i din ålder. Ta det lugnt, du vet att du är snygg och trevlig. Du kommer få någon.


   
SvaraCitera

Jag kan hjälpa dig med diverse ovanstående, sålänge du inte är fet


   
SvaraCitera

Du kanske borde försöka göra någonting kanske


   
SvaraCitera

Buffalo_Soldier:

Och nej det är inte hjärnan det är fel på, går en bra linje.

Huh?


   
SvaraCitera

skaffa en pojkvän då?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Varför så bråttom? Finns många oskulder i din ålder. Ta det lugnt, du vet att du är snygg och trevlig. Du kommer få någon.

Jo det vet jag, nu för tiden har dock mycket yngre personer blivit av med oskulden.

Det handlar inte om sex för ett ligg vet jag att jag kan få men vill ha närhet, en pojkvän ..

Evil Conduct:

Du kanske borde försöka göra någonting kanske

som vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buffalo_Soldier:

oskulld

oskuld* rätter mig själ så ingen annan känner behovet att göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buffalo_Soldier:

själ

själv* -.-'


   
SvaraCitera

Buffalo_Soldier:

Jo det vet jag, nu för tiden har dock mycket yngre personer blivit av med oskulden.

Det handlar inte om sex för ett ligg vet jag att jag kan få men vill ha närhet, en pojkvän

När andra blir av med oskulden har inget med dig att göra. [no-no]

Gå på fester, börja träffa folk över internet. Gör sociala saker så du träffar människor. Umgås med dom du är intresserad av.


   
SvaraCitera

Du har tid på dig, blir värre när man är 20+, då börjar det kännas det lite löjligt


   
SvaraCitera

alla kan inte få det goda


   
SvaraCitera

Buffalo_Soldier:

Och nej det är inte hjärnan det är fel på, går en bra linje

vilken linje?


   
SvaraCitera

Du vill inte ha förhållande. Onödiga.

Du behöver sprit och fylle-sex.

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fröken stöken:

vilken linje?

naturvetenskapliga linjen.


   
SvaraCitera