Aviseringar
Rensa alla

Kommer va oskuld hela livet


Mrdude
Ämnesstartare

Hur ska man göra om man har kämpat som fan för att få ligga, men aldrig lyckas. Jag har haft flera tjejer som jag vart på g me, men sen har jag antingen klantat till de (inte fattat deras hints) eller så har de bangat ur i sista sekunden. På fester är de sällan brudar som vill ligga. Jag känner mej så jävla patetisk. Vad fan ska jag göra?
-kille 15


   
Citera

Satsa all in på en tjej och var inte en idiot.


   
SvaraCitera

Satsa på äkta kärlek Glad.
Sällan man dör som oskuld.. men kan förstå dig ändå!


   
SvaraCitera
Mrdude
Ämnesstartare

Chattade me en tjej och idag skulle vi träffas liksom. Men i sista sekund ba slutar hon läsa mina meddelanden. Fan jag är körd för livet


   
SvaraCitera

Sluta vara desperat


   
SvaraCitera
Mrdude
Ämnesstartare

lmaomynigga:
Sluta vara desperat

Hur fan ska jag göra de? Jag är jävligt desperat. Jag kommer inte klara av att börja gymnasiet som oskuld. Alla mina kompisar som är äldre eller i min ålder har legat. Till o med dom som är nördar.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

att vara desperat är inget som ökar chanserna. slappna av bara det händr när det händer.


   
SvaraCitera

Om det bara handlar om att tappa oskulden kan du ju fråga någon av dina kvinnliga vänner om du har några sådana och fråga om dom kan tänka sig att gå med på att ha sex Glad


   
SvaraCitera
Mrdude
Ämnesstartare

rogernw:
Om det bara handlar om att tappa oskulden kan du ju fråga någon av dina kvinnliga vänner om du har några sådana och fråga om dom kan tänka sig att gå med på att ha sex Glad

Har ingen riktig tjejkompis. Bara några som jag känner genom deras kille. Dvs. Dom är upptagna.


   
SvaraCitera
Mrdude
Ämnesstartare

rogernw:
Satsa på äkta kärlek Glad.
Sällan man dör som oskuld.. men kan förstå dig ändå!

Och de är lite svårt att hitta kärlek bara sådär. Skulle gärna ha ett seriöst förhållande, men de flesta tjejerna är inte riktigt flickvänsmaterial


   
SvaraCitera

Chilla könet vafan du e 15


   
SvaraCitera

Varför så bortom? Jag är också oskuld och skulle vilja ha sex men jag kör med högerhand så länge. Ingen idé att stressa över det


   
SvaraCitera

Chilla va, det är långt ifrån alla 15-åringar som har haft sex. Det finns tid för sånt, det händer när det händer. Man ska inte ha sex för att man känner press, utan för att man vill.


   
SvaraCitera
Kudhos

Lol du är 15 chilla


   
SvaraCitera

Vodka?


   
SvaraCitera