Aviseringar
Rensa alla

kommer vi klara det?


Ämnesstartare

jag har nu ju haft de värsta tre timmarna i mitt liv.

nu ikväll konfronterade min pojkvän mig med att vi inte har det så bra ändå. vi har inte nog med sex och han är orolig att jag inte tänder på honom och jag vet inte vad jag ska göra...

det är bara det att allt är så mycket vardag. Det är alltid samma sak sexet börjar med att vi går och lägger oss i princip och det började bli lite slentrian så jag behövde lite mer för att bli upphetsad än honom och det gör att jag är jättenervös varje gång vi går och lägger oss att jag inte ska få upp den så att säga.

men jag älskar honom jättemycket. och jag vill värkligen fortsätta vara tillsammans med honom men han pratade massor ( hypotetiskt) om att vi kanske bara skulle fortsätta som vänner för han såg det som att det är ändå typ dit vi är på väg att vi skulle bara bli vänner att attraktionen hade försvunnit.

och jag vet inte längre. alltså jag älskar honom jag älskar hans närhet och när jag väl blir upphetsad så är sexet inget som helst problem.

och jag är så rädd att han har rätt.

(jag har aldrig varit så rädd haft sådan ångest över något jag gråter jättemycket)

så nu är det gjort skratta åt mig eller vad ni nu vill göra men någon kanske lyssnar jag behövde bara prata ur mig.


   
Citera

åhfan 🙁


   
SvaraCitera

alla relationer blir så för eller senare vänj er


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

alla relationer blir så för eller senare vänj er

ja men det har knappt gått ett år jag tänkte att det först händer om typ tre fyra år 🙁 eller näär man blir förti och inte är snygg längre


   
SvaraCitera

qazedctgb:

a men det har knappt gått ett år jag tänkte att det först händer om typ tre fyra år 🙁 eller näär man blir förti och inte är snygg längre

det går nog oftare snabbare än man kan tro.


   
SvaraCitera

Säg allt detta till honom. Kolla på porr tlsm etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Säg allt detta till honom. Kolla på porr tlsm etc.

ja vi har pratat om det nyss sedan gick han hem och lämnade mig med mina tankar :(. kolla på porr är inte ett alternativ jag tror det skulle bli konstigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara så alla vet så klarade vi det inte utan vi sak fortsätta som vänner [cry]


   
SvaraCitera

[sad] Feel for ya.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

[sad] Feel for ya.

Marshmallow:

[sad]

tack [blush]


   
SvaraCitera

Kram.


   
SvaraCitera