Aviseringar
Rensa alla

KOMMMER TA MITT LIV SNRT BEHÖVER HJÄLP UNDERARMEN HAR SVULLNAT ÅT HELVETE


Ämnesstartare

Herre gud.. Har haft det här problemet i mindre än en månad, har haft ont i 'ådrorna' tror jag, i underarmarna. Och nu har underarmarna svällt upp !!! HJÄLP GUD. Har inte mycket känsel heller i högra underarmen eller handen. Jag har gått upp ganska mycket i vikt också, kanske beror på de har försökt ta tag i diet men det går ej! Men det kittlas och är svullet !Har haft ont i överarmen också, fötterna, det är liksom i ådrorna känns det som, har också varit problem när jag gjort nr 2, det är liksom lösare. Seriös tråd behöver seriösa svar , kommer flippa ur! Min bror sa att det kunde vara tryck i ådrorna förkalckning? Men det har svullnat mycket nu i högerarmen och har tryck där, hyffsat ont. Vad fan ska jag göra kl är 3 på natten hjälp mig!


   
Citera

--->Akutmottagning

alt.

112 <---Ring!


   
SvaraCitera

Föreslår att du ringer Vårdguiden

S3ON: alt.

112 <---Ring!

Lite drastiskt, kan man tycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är så jävla rädd. Vad kan det här vara ? 


   
SvaraCitera

bajsmobilen: Är så jävla rädd. Vad kan det här vara ?

Ring Vårdguiden, de vet mycket mer än folk här.


   
SvaraCitera

Tag kontakt med kunnig person om detta... Då det kan bero på många olika saker så bör en kunnig person få din visit så snart som möjligt för att kunna dra en förståelig och precis omdöme.
    Inte bra att vara i beskrivet tillstånd... och för svårt att säga vad som bör göras fysiskt för dig då det kan bero på för mycket. Försök sova och kontakta när dom öppnar senare idag.


   
SvaraCitera

Ring vårdguiden 
om de säger åt dig att ta en alvedon och skita i det (som de 9 av 10 gånger gör) så bajsa på dem och åk in till akuten eller ring efter ambulans

Saker som svullnader, domningar och misstänka blodproblem ska tas på allvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är nummer till vårdguiden? hela handen och armen håller fan på domna bort nu. Har kännt av det här länge men det är inte förns nu jag ser skillnad utåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu svullnar över armen också 🙁


   
SvaraCitera

bajsmobilen: Vad är nummer till vårdguiden?

1177. Öppet dygnet runt.


   
SvaraCitera

1177


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh helvete kommer dö. Vill inte få dåliga besked gud hjälp mej... Är så jävla rädd 


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

Ring vårdguiden. Har du någon feber och känns armen tung?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte andas hjälp mig det här är inte ett skämy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte anad


   
SvaraCitera