Aviseringar
Rensa alla

Kompis börjar bli för mycket!


Helllo
Ämnesstartare

Har ni någon gång haft en kompis i klassen du går i som börjat bli för mycket?  Jag kan ta ett eget exempel för att förklara vad jag menar. Det är en kille i min klass som jag brukar "hänga" med väldigt mycket. Men sensaste tiden har jag börjat känna att jag även vill umgås med de andra i klassen lite mer. Men det känns som jag typ dissar honnom då... jag går i tvåan på gymnasiet.Om någon har erfarenhet av detta får man gärna dela med sig av den:) Hur gör man för att denne kompis kanske kan bli lite mindre på, utan att nödvändigtvis behöva dissa honom/henne?


   
Citera

nä ja gick i högstadiet så vågade ja inte tro att ja va kompis me nån så ja höll mig lite på avstånd men ja märkte att ja blev ledsen när dom efter helgen ba "ÖH DU SKULLE HA VARIT MED TILL LASERHALLEN FY FAN VA KUL VI HADE VARFÖR KOM INTE DU?" så ja ba "ne ingen som fråga :(" 

kanske ni kan göa likadant :$


   
SvaraCitera
Helllo
Ämnesstartare

Fasiken:
nä ja gick i högstadiet så vågade ja inte tro att ja va kompis me nån så ja höll mig lite på avstånd men ja märkte att ja blev ledsen när dom efter helgen ba "ÖH DU SKULLE HA VARIT MED TILL LASERHALLEN FY FAN VA KUL VI HADE VARFÖR KOM INTE DU?" så ja ba "ne ingen som fråga :(" 

kanske ni kan göa likadant :$

Ja det kanske är så, jag vill ju inte riskera att bli isolerad till resten av klassen.....


   
SvaraCitera