Aviseringar
Rensa alla

Kompis eller kille? HJÄLP FORT!


Ämnesstartare

Detta hände typ nyss! Jag är tillsammans med en kille och är även kompis med hans lillasyster. Jag ska sova över hos honom ikväll och vi låg i soffan och myste. Han vred mig upp så jag låg halvt ovanpå honom och vi pussades och hade det allmänt mysigt. Vi låg med huvudet mot dörren och den när jag tittade upp såg jag att min kompis spionerade på oss. Hon tittade försiktig fram för dörren var inte riktigt stängt. Jag låtsades inte om någonting och sa inget till någon utan fortsatte att mysa. Jag vill säga till henne att det inte var okej att göra så som hon gjorde och att jag gärna umgås med henne också. Men hur? Och hur ska jag säga det till min kille? Hon försvann efter ett tag när vi satte oss upp. HJÄLP FORT!


   
Citera

hon vill bara vara med begriper du väl, bjud med na  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi är 16 och hon 14 och hon är med annars hela tiden typ, när vi kollar på film osv. Vi är ganska blyga av oss och enda stunden vi är själva är när vi har lagt oss för att sova men jag har på känn att hon kommer kolla på oss ikväll också… Jag tycker inte att det är okej att hon gör så. Hur ska vi göra när hon kommer in och "vill va med". Jag tror inte att han tycker det är okej att hans lillasyrra ska kolla på oss när vi gör lite privat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HJÄLP MIG!! Jag vet inte vad jag ska göra!


   
SvaraCitera
b1son

sover dom i samma rum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nope, vi kommer sova i deras andra tv-rum i en dubbelsäng(bäddsoffa) och hon har sitt rum bredvid.


   
SvaraCitera
b1son

går det inte att stänga dörren o ställa 1 hög kastruller framför så blir d 1 jädra liv om ngn försöker smyga sig in


   
SvaraCitera

böghög:
går det inte att stänga dörren o ställa 1 hög kastruller framför så blir d 1 jädra liv om ngn försöker smyga sig in

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tumme upphaha, kör på de ikväll


   
SvaraCitera