Aviseringar
Rensa alla

KOMPIS HATAR SITT UTSEENDE


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Alla vet sina brister utan och innan, men ingen annan gör det, med största sannolikhet är du den enda som ens vet att du har en sned näsa.

+1


   
SvaraCitera

Owen Wilson har en ful näsa och han får garanterat ligga.


   
SvaraCitera

men jag har också exakt det problemet, fast e tjej. Och det gör väl också allting värre. En kille kan ju ha skit stor och sne näsa och va jättesnygg ändp, men tjejer ska fan inte ha någon näsa alls. Så är det bara. Men min sån där nässkiljeväg är sne, och näsborrarna olika stora och allt sånt där. Däremot tror jag bara att det är jag som har märkt det, eftersom mina kompisar inte direkt är blyga att påpeka alla fel man har. Har fått en del smickrande kommentarer om fel som jag aldrig skulle ha märkt annars, men aldrig nåt om att min näsa skulle vara stor eller sne.. eller stor kanske, har ingen aning.

Iallafall vet jag varför man tycker att man ser bättre ut i spegeln. Det är bara för att i spegeln ser du dig själv spegelvänt, såklart. Men när man är på ett foto, så ser man sig själv åt det håll som alla andra ser en, alltså inte spegelvänt. Ovh om man oftast kollar sig i spegeln så blir man van vid den bild man ser, och vänjer sig vid allt som är assymetrisk, och då kommplar hjärnan liksom bort det.. men sen när man tar ett kort, är allt vänt åt andra hållet, och då ser hjärnan plötsligt allt det här, och det blir mycket tydligare, för en själv. och det ser hemskt ut.

Hitta ett sätt att kolla mig i spegeln så att jag inte är spegelvänd, och blev lite halvt deprimerad.. hehe, men iallafall skit i om din näsa e sne. Jag har ändå fått killar, och har en kille nu, och dom verkar inte bry sig iallfall.

Foton e allmänt ba hemska[n]


   
SvaraCitera