Aviseringar
Rensa alla

kompis/pojkvän? ?


gulbil
Ämnesstartare

Förra helgen skulle mina föräldrar bort från fredag kväll till lördags eftermiddag.  Jag hade frågat min bästa vän (tjej) om hon ville sova här och de ville hon.  Fredagen kom och mina föräldrar åkte då ringde min bästis och sa att hon hade magsjuka. Då kom jag på att Min andra bästa vän (kille) också var ensam hemma. Jag ringde dit och han ville komma och sova över( vi sover över ofta). Han kom ungefär halv nio då bestämde vi oss för  att gå in på varsin toa och sätta på oss pyjamasen. Jag gick upp och han stannade kvar nere. Jag hade på mig en bh och ett par pyjamasbyxor.  Han brukar se mig så när vi sover över så jag trodde inte han skulle reagera på nåt speciellt vis. När jag gick ner för trappen stod han redan där i pyjamasbyxor och en t-shirt. Vanligtvis är han inte så speciellt snygg men den kvällen va han sjukt snygg. Jag stod en bit upp i trappan och blev kåt (när jag blir kåt blir mina bröst större vilket syntes tydligt nu) han tittade på mig och log sen såg jag hur han fick stånd. Jag frågade om Vi skulle se en film och de ville han.  Han satte sig i soffan och jag skulle precis lägga mig i hans knä (något vi alltid brukar göra) då sa han "är de okej om du känner den jag kan inte rå för de du e så jävlasnygg idag" "de e okej sa jag" och pussade han på huvudet. Ja la mig ner och kände den i ryggen en sån härlig känsla! När filmen var slut la vi oss i min säng. Där började vi strula och smeka varann ovanpå kläderna och han tafsade på mig på och innan för bh:n. Ingen av oss ångrar de som hände.  Men en sak som oroar mig är att vi e bästisar... kan vi fortsätta vara de?

Eller kommer de inte att funka?

14år...


   
Citera

Det går säkert att fortfarande vara bästa kompisar, borde inte vara några större problem 


   
SvaraCitera
Yaren

Det tror jag absolut, så länge ingen av er tycker det är jobbigt förstås. Frågan är om ni tänker fortsätta som nåt slags kk eller om ni bara är "vanliga" vänner, men så länge ni tycker om varandra och känner er bekväma så är det inget som hindrar er . 


   
SvaraCitera