Aviseringar
Rensa alla

kompis-sex?


Ämnesstartare

hejsan..

bakgrund
jag har en killkompis som jag har känt i 5 år. han är min seriöst bästa kompis och jag har alltid så jävla kul med honom. men han har lixom aldrig varit nåt för mig.. på nåt annat plan än vänskapligt. han har dock varit kär i mig under perioder utan att jag vetat om det..

I vilket fall. för ett halvår sen gick han och blev.. typ snygg? och började hålla på med en av mina tjejkompisar.. jag tyckte inte att jag hade nån rätt att säga nåt ang det. jag äger ju inte dem. aja, vet inte varför, men detta fick mig att få upp ögonen för honom.

för ett halvår sen började vi umgås mer och mer.. och nu har jag tagit hans oskuld och vi är kks i hemlighet.. jag älskar verkligen honom men det känns som om vi inte kan snacka längre.. vi är lixom inte kompisar.. och jag saknar min bästa vän. som det ser ut nu får vi också hålla på med vilka andra vi vill, men jag blir extremt avundsjuk när han gör nåt med nån annan. eller kommenterar tjejer typ.. 🙁 speciellt en annan av mina vänner.

desutom är jag en person som har otroligt svårt att lita på folk, och jag är väldigt stolt och vågar lixom aldrig ty mig till någon. jag har aldrig varit kär, så vet inte hur det känns.. men jag vill inte vara tillsammans med den här killen.. fast jag vill ändå ha honom kvar?!

hur fan ska jag göra? som det är nu funkar inte för mig.. men jag är rädd att vi inte kan bli kompisar om vi nu avslutar detta.. jag är lixom inte hans vän längre. och vi glider lixom isär.. hur tar man sig ur sånt här? kommentarer nån? ..


   
Citera

så går det när man knullar sina kompisar
eller nåt
vet inte, har aldrig testat


   
SvaraCitera

Säg som du känner, säg att du vill ha han.

Det är det enda rättvisa, för er båda.


   
SvaraCitera

loola:

detta ledde ju ingenstans.. kan ni inte filosofera över mitt problem istället.. har ni inga samveten eller!? hahah

Du bad om hjälp på UM efter midnatt. Skyll dig själv.

Nä, men ska man vara seriös så... Känslor är komplicerade saker. Det är därför jag inte har några. Om du är avundsjuk när han är med andra tjejer låter det som att du är typ... kär i honom eller nåt. Dumt gjort av dig.


   
SvaraCitera

Man kan liksom inte ha kakan och äta den.

Prata med honom ordentligt och se om ni kan lösa det. Er vänskap har fått sig en törn och det tar förmodligen tid för det att läka. Kanske kan nu bli lika nära igen. Det du måste göra är att bestämma dig för vilken sorts relation ni ska ha.


   
SvaraCitera

loola:

I vilket fall. för ett halvår sen gick han och blev.. typ snygg? och började hålla på med en av mina tjejkompisar..

Bara av ren nyfikenhet, blev han snygg före eller efter han började hålla på med din kompis?

loola:

hur fan ska jag göra? som det är nu funkar inte för mig.. men jag är rädd att vi inte kan bli kompisar om vi nu avslutar detta.. jag är lixom inte hans vän längre. och vi glider lixom isär.. hur tar man sig ur sånt här? kommentarer nån? ..

Jag ser det såhär. Har du så lätt att bli svartsjuk, ska ni absolut inte vara KK.

Vill du inte vara tillsammans med honom, så ska du inte vara det.

Det enda jag ser som rättvist mot er båda är att du slutar och bryter upp. Visst, ni kanske inte kommer vara bästa kompisar eller ens vänner precis efter att ni brutit upp, men låt det vara. Det vore bara elakt att du pressar honom och er relation, tänk efter, han kanske är kär i dig? En gång kär, alltid kär, som man brukar säga.

Fördelen med gamla vänner är att de kommer tillbaka. Tjejen jag förlorade min oskuld till var också då min bästa vän, vi bröt upp och kanske ett halvår, år senare, var vi vänner igen. Inte bästa vänner, men vänner i alla fall. Hon har varit kär i mig under många perioder och var det när vi hade sex, så det är förståeligt varför vi inte är så bra vänner längre. Dock liknar vår relation mycket den du har och har haft.


   
SvaraCitera

innan dög han ej, och sen när han dög så tog en annan honom?


   
SvaraCitera

loola:

loola F

loola:

för ett halvår sen började vi umgås mer och mer.. och nu har jag tagit hans oskuld och vi är kks i hemlighet..

loola:

desutom är jag en person som har otroligt svårt att lita på folk, och jag är väldigt stolt och vågar lixom aldrig ty mig till någon.

Jag tror jag vet vem du är. Kommer du från VBG eller THN ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ankan3:

Jag tror jag vet vem du är. Kommer du från VBG eller THN

nä det glr jag faktiskt inte hah 😛


   
SvaraCitera

loola:

nä det glr jag faktiskt inte hah 😛

Då finns det mer än du som knullar dina kompisar! [wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

okej då, vi får väl sexa utan att vara vänner då

MEN ÅH! Ge dig! Kom hit och knulla.

ot: Var ärlig. Säg att du inte vet mo du är kär i honom men att du inte heller vill dela med dig... att du känner för honom som för en mumsig chokladkaka.


   
SvaraCitera

loola:

I vilket fall. för ett halvår sen gick han och blev.. typ snygg?

Gå boy han har kommit ur kompisfacket och blivit alpha och joinat cr YES![y]

antrax:

Man kan liksom inte ha kakan och äta den.


   
SvaraCitera