Aviseringar
Rensa alla

Kompis till en tjej som man har varit intressrad av.


Ämnesstartare

Hallojs!

Som säkert någon vet så har jag lagt ut några trådar om en viss tjej som jag var intresserad av och så en dag så drog hon det gamla "bara vänner" snacket. Nu är vi bara kompisar och det är jätte bra! Aja, nu ska det inte handla om henne.

Det är så att hon har några väldigt vackra och attraktiva tjej kompisar, och då man har hälsat på dem så verkar dom riktigt härliga personer! (Det finns absolut inga tjejer som är något för mig här i den hålan jag bor.)Men då undrar jag, kan det vara så att om jag frågar min kompis om någon utav dem kan det på något sett bli dåligt (vet inte om det var rätt ordval)? Det jag tänker på är att det trots allt inte är så länge sen hon drog det där "bara kompis" snacket med mig vilket betyder att det var inte länge sen jag var riktigt intresserad utav henne. Kan det då framstå som att jag är någon sorts desperat kille som fäster blicken på nästa tjej så fort jag blir dissad om jag frågar om hennes kompisar? Jag är verkligen inte en kille som är desperat efter ett förhållande. Dock så kan jag inte säga emot att jag är lite trött på singellivet efter 17 år och längtar efter en flickvän men jag låter det komma när det kommer.

Tack på förhand allihopa!! [y]

Stay blessed!


   
Citera

MrMetrixa:

kan det på något sett bli dåligt

Ja.

MrMetrixa:

det var inte länge sen jag var riktigt intresserad utav henne. Kan det då framstå som att jag är någon sorts desperat kille som fäster blicken på nästa tjej så fort jag blir dissad om jag frågar om hennes kompisar?

Ja.

Jag har trott att en kille var väldigt desperat, när det i själva verket visade sig att han bara hade otroligt flyt med vilka han träffat. Jag tycker fortfarande att det låter skumt att han kan skifta intresse så snabbt, men har accepterat det och insett att vissa får känslor lättare än jag, som knappt blir kär i nån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Ja.

Okej tack så mycket för svaret! [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera