Aviseringar
Rensa alla

Kompisar


Ämnesstartare

Har funderat på en liten sak såhär då jag har tråkigt, som jag allt mer har numera [crazy]

I det kompisgäng som jag hamnat i så upplever jag att vi aldrig kan träffas bara för träffandets skull utan det ska alltid finnas något att göra.
Inget fel med det såklart kanske men jag avundas dom som har en sådan vänskap där dom kan vara tillsammans och ändå bara ha tråkigt.. fast tillsammans [smile]

Som just nu så har jag som sagt jäkligt tråkigt och skulle villja hitta på bara vad som helst men det går liksom inte då ens kompisar inte riktigt har samma uppfattning.
Iaf inte som jag upplever det.

Hur är det med er?
Har ni vänner som ni är med bara för att, utan nå krav på att det måste göras eller hända nånting för att ni ska umgås?


   
Citera
Ämnesstartare

De flesta vänner jag har har jobb, så brukar oftast hänga med dem på deras jobb.. Då blire bara chill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är jobbigt med människor som måste göra saker hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Det är jobbigt med människor som måste göra saker hela tiden

man måste när man är vuxen sörru, lilla stumpan[cool][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner att jag behöver göra nåt med mina vänner även om jag också skulle vilja bara kunna ta det lungt och inte göra nåt ibland. Men jag tror jag är rädd för att få tråkigt tillsammans och att det blir nån pinsam tystnad eller nåt.
Sen kan det kännas som om jag slösar deras tid, och att de har bättre för sig, fast det är inte så det vet jag, det är bara jag som tror det.
Det känns också jobbigt om folk ska transportera sig till o från ställen också (bor en bit utanför stan). Det känns onödigt om man inte ska göra nåt speciellt.
Jag tror att jag är rädd för att få tråkigt med mina vänner o att de skulle tycka att det var slöseri med tid. Förmodligen tycker de inte så o det är bara nåt jag fått in i mitt huvud, men jag är rädd för det.

Detta gäller främst när jag är med bara en kompis.

Nu har jag verkligen lättat mitt hjärta[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk vilka problem man slipper ha[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tänk vilka problem man slipper ha[crazy]

mm [bigsmile]


   
SvaraCitera

det är gött att bara kolla på tv slappa lite och snacka 🙂 bara man inte gör så varje gång 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tänk vilka problem man slipper ha[crazy]

Ja [bigsmile]
Eller... [tard]?


   
SvaraCitera

Oväntad:

Det är jobbigt med människor som måste göra saker hela tiden

Man blir vad man gör [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gorgath:

Eller...

det är ju bra på sett och vis, men det är väldigt mycket bättre saker man missar


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jag och min bästis kan sitta med hennes familj i soffan i vardagsrummet med varsin laptop.

Fast iofs så har jag lite specialband med hennes familj, var deprimerad då jag lärde känna henne så då hade jag hennes hem och familj som fristad eftersom jag inte klarade av att vara mig själv hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera