Aviseringar
Rensa alla

Kompisar efter sexuella övergrepp


Ämnesstartare

Hej!
Är det vanligt att en tjej blir kompis och umgås med en styvfar som gjort sexuella övergrepp på tjejer?

Jag menar att man umgås med honom efter övergreppen och efter att mamma och han gjort slut?

Händer det alls?

Kram!

////Zahra


   
Citera

Mm, bf4life.[love]


   
SvaraCitera

Eh he va? [tard] (Okej ska gå nu, var bara tvungen att göra en sak)


   
SvaraCitera

Inte sådär jätteofta kanske.


   
SvaraCitera

Zahra:

Är det vanligt att en tjej blir kompis och umgås med en styvfar som gjort sexuella övergrepp på tjejer?

Jag vet en tjej som längtade till hennes styvfar skulle bli utsläppt ur fängelset så de kunde träffas igen, så visst händer det.


   
SvaraCitera

Zahra:

Hej!
Är det vanligt att en tjej blir kompis och umgås med en styvfar som gjort sexuella övergrepp på tjejer?

Det där lät weird.


   
SvaraCitera

det är inte vanligt, men det händer ..
hur länge har han varit din styvfar? hur ska jag förklara detta..
När man är ung, så ser man inte vissa grejer så allvarligt som det är. Har han varit din styvpappa i många år som begått övergrepp mot dig, så ser man det inte så pass allvarligt pga att det just är ens styvfar.

det handlar inte om att bli kompis, utan att man accepterar att en person som ens styvpappa kan göra vad som helst mot en utan att man reagerar för att han har försett dig med trygghet under dessa år.

Sånt här brukar slå tillbaka på en när man blir äldre och hjärnan mognar lite.


   
SvaraCitera

emery:

Mm, bf4life.[love]

word.


   
SvaraCitera

Zahra:

Är det vanligt att en tjej blir kompis och umgås med en styvfar som gjort sexuella övergrepp på tjejer?

Ja, om de sexuella övergreppen inte var mot henne. ):

Men, jag tror att man kan bli kompis med någon, styvfar, vem som hellst, även om han/hon så skulle ha typ mördat eller våldtagit någon eller nått. För att folk förändras ju och sånnt, kanske.


   
SvaraCitera

Zahra:

Hej!
Är det vanligt att en tjej blir kompis och umgås med en styvfar som gjort sexuella övergrepp på tjejer?

Jag menar att man umgås med honom efter övergreppen och efter att mamma och han gjort slut?

Händer det alls?

Kram!

väldigt svårt att ta fram statistik på det där


   
SvaraCitera

Bäst att döda honom medan du har chansen.


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Bäst att döda honom medan du har chansen.


   
SvaraCitera

Han kanske var skön i sängen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Bäst att döda honom medan du har chansen.

Sant, stycka honom sedan och gräv ner likdelarna på olika platser, se till att kapa fingertopparna oxå så man inte kan identifiera honom och bränn de sen! Det kan vara rätt så svårt för en nybörjare att stycka en vuxen kropp som kanske väger runt 80kg, PMa mig så ska jag berätta hur du ska gå tillväga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KevinK:

se till att kapa fingertopparna oxå så man inte kan identifiera honom

DNA..


   
SvaraCitera