Aviseringar
Rensa alla

kompisar


Ämnesstartare

tja jag har inte så många vänner lekte med m ina vänner förut när jag ba mindre  men nu har jag blivit större o de, jag börjar ju gynasiet snart kommer jag få nya kompisar då om kag  typ söker kontakt o är med dem på rasterna o de? hur skaffar man mer o mer kompisar kan no ge mig tips? snälla


   
Citera

Jag älskar dig

lär känna dina kompisars kompisar etc

du kommer att få vänner på gymnasiet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skonaste:
Jag älskar dig

lär känna dina kompisars kompisar etc

du kommer att få vänner på gymnasiet

gillar alltid att hänga med kompisar som bor nära


   
SvaraCitera

de kommer lösa sig förhoppningsvis, man gör massa arbeten i grupp på gymnasiet så man måste va med dom andra oså Glad kände också innan ja började att "oj hur ska dehär gå" osv men är man sig själv rakt igenom typ så finns det alltid minst 1 som tycker att man är en skön typ o vill hitta på saker, ja säger lycka till o ja skulle tro att allt blir bra Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
de kommer lösa sig förhoppningsvis, man gör massa arbeten i grupp på gymnasiet så man måste va med dom andra oså Glad kände också innan ja började att "oj hur ska dehär gå" osv men är man sig själv rakt igenom typ så finns det alltid minst 1 som tycker att man är en skön typ o vill hitta på saker, ja säger lycka till o ja skulle tro att allt blir bra Glad

haha tack aa förhopningsvis:) aa jag hade en kompis från grundskolan som gillade mig o som vi höngde med på rasterna 


   
SvaraCitera