Aviseringar
Rensa alla

Kompisar slutat svara


Ämnesstartare

Hej!
Kompisar och vänner som jag umgås med har slutat svara. Till exempel, så smsade jag en och frågade om han ville göra nåt imorgon och han sa aa visst men vad och jag svarade att vi kunde bla bla sen svarade han inte längre och jag har inte smsat vidare det har hänt flera gånger tidigare som att vi skulle träffas och han svarar ej på sms och sen ringer jag han och han klickar mig och sen skickar jag sms och frågar varför han klickade mig men svarar ej, han säger att mobilen och skum men det är knappt trovärdigt. Jag bryr mig så mycket för att när man är med de så är det skit bra man känner sig hemma typ och de gillar en men detta har kanske hållit på i 5 veckor. Ska jag vara iskall eller fortsätta? Det märks att han är falsk men är det värt ?


   
Citera

Hoodz:

när man är med de så är det skit bra man känner sig hemma typ och de gillar en men detta har kanske hållit på i 5 veckor. Ska jag vara iskall eller fortsätta? Det märks att han är falsk men är det värt ?

Fråga rakt ut vad felet är. Varför han/de beter sig som de gör.


   
SvaraCitera

Precis som Bl0cket säger måste du ställa dom mot väggen. Hellre höra en hemsk sanning än leva med "vänner" som inte vill umgås med en.


   
SvaraCitera

Ta upp detta face to face, inte på telefon lr dyl.
Du är värd bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men snälla, det finns väl vettigare saker att lägga ner tid på än folk som inte bryr sig, eller orkar vara vän med en. Det finns väl mer än en person du kan umgås med?


   
SvaraCitera

Jag säger som isola.


   
SvaraCitera

Han vill ej ha med dig att göra. Deal with it.


   
SvaraCitera

saturn:

Han vill ej ha med dig att göra. Deal with it.


   
SvaraCitera

Hoodz:

sen svarade han inte längre

Det är ju bara för att han har börjat spela WOW


   
SvaraCitera

Har du taffsat på dem eller nåt liknande som fått dem att känna sej obekväma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner igen mig, har tappat många vänner på det där sättet. Dina riktiga vänner är dom som ringer tillbaka eller svarar med förslag osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du en bra kompis?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera