Aviseringar
Rensa alla

Kompisar som gnäller och gråter..


Ämnesstartare

.. måste fan vara det mest irriterande som finns. t.ex. om en tjejkompis ringer och klagar på allt som gått fel för henne idag, på hennes föräldrar, på pojkvännen o.s.v. samtidigt som dom låter ASförbannade så man börjar tro att det är en själv dom är arga på. Man står med telefonen oh bara "mm..mm. mm." och dom bara fortsätter att bete sig så jävla självupptaget. Vad säger man?!

och en annan grej, som typ hänger ihop med det andra, när folk ska gråta! Så här kan ett samtal låta:

Jag: Hej 🙂
Kompis: *snyft*
Jag: Vad har hänt?
kompis: *snyft* allt är så jävla skit just nu *snyft*
jag: Vadå? :/
kompis: Ne men mamma är dum i huvudet!!! *snyft*
jag: okej......

så jävla melodramatiskt och bara ATTENTIONWHORE

NÅN SOM KÄNNER IGEN SIG?


   
Citera

Är väl inte så konstigt om man ringer till en kompis som man mår dåligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wastedp0tential:

NÅN SOM KÄNNER IGEN SIG?

nej.


   
SvaraCitera
Hando

wastedp0tential:

.. måste fan vara det mest irriterande som finns

Det ÄR det mest irriterande som finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Är väl inte så konstigt om man ringer till en kompis som man mår dåligt?

Nej självklart inte. Men nu pratar jag om ren hysterisk melodramatik och när kompisar är överkänsliga och gråter för minsta småsaker [shake]


   
SvaraCitera

Varför umgås med sådana människor? [zzz]


   
SvaraCitera

wastedp0tential:

Nej självklart inte. Men nu pratar jag om ren hysterisk melodramatik och när kompisar är överkänsliga och gråter för minsta småsaker [shake]

Då är det löjligt. Oavsett om man ringer eller inte.


   
SvaraCitera

Ja, varför ska man bry sig om sina polare? Töntigt.


   
SvaraCitera

sluta umgås med såna då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wastedp0tential:

NÅN SOM KÄNNER IGEN SIG?

Inte att det är irriterande. Man ska väl vara glag att man har folks förtroende att ringa om någon mår dåligt, sen om sådant missbrukas eller blir för mycket är ju såklart en annan sak.

Tror inte att det är så rimligt att någon gråter för minsta lilla grej. Oftast har det gått långt för att någon ska spricka upp och börja böla, iaf mina tjejer [badgrin]

Men var inte för snäll, var allvarlig och ibland var hård och äkcligt ärlig för att tjejerna ska bli härdade och mindre snyftiga. Typ exempel: "Om nåns tjejkompis tror att killen kanske är otrogen, ja då är han väl antagligen det, det är klart att han vill ligga runt!" Istället för: "Men guuumandå, klart att han inte kan vara. Han är ju världens bästa!" För håller man på så, ja, vem lurar man egentligen?


   
SvaraCitera

Det är väll bra att hon ringer dig? [rolleyes]
Du ska ju föreställa hennes kompis, och hon behöver prata, vem anners skulle hon ringa till?
Var inte hennes vän om det är så jävla jobbigt då.


   
SvaraCitera

Jag uppskattar det, fast jag kanske bara är konstig. =/


   
SvaraCitera

wastedp0tential:

NÅN SOM KÄNNER IGEN SIG?

Ibland får man ställa upp, men om samma person ringer en hela tiden och klagar blir det bara jobbigt.


   
SvaraCitera

Nej, har inget problem med att mina vänner vänder sig till mig när de är ledsna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wastedp0tential:

Nej självklart inte. Men nu pratar jag om ren hysterisk melodramatik och när kompisar är överkänsliga och gråter för minsta småsaker [shake]

Tror att jag har ett rätt bra råd till dig - skaffa killkompisar [wink]


   
SvaraCitera