Aviseringar
Rensa alla

kompisens ex


Ämnesstartare

UNDERSÖKNING!!

jag håller på med en undersökning om vad ungdomar tycker om olika saker. nu är vi vid frågan; vad tycker ni om att bli tillsammans med kompisens ex? är det okej? är det fel? i så fall varför?

Tacksam för svar!!


   
Citera
Ämnesstartare

Ja. Och vet du vad JAG tror?
Jag tror att du är kär i din kompis ex.
Det är vad jag tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör på det[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man bör iallafall vänta minst 6 månader - 1 år efter deras förhållande tagit slut.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aiijda:

jag håller på med en undersökning

Just det.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag skulle inte bry mig om en kompis blev ihop med mitt ex, han är ändå förjävla tråkig. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inance:

Jag skulle inte bry mig om en kompis blev ihop med mitt ex, han är ändå förjävla tråkig.

samma här men om min nuvarande flickvän plötsligt blev mitt ex skulle det inte alls vara okej[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bor man i en småstad finns det ju begränsat utbud[wink] har själv varit på killar mina polare tidigare hållti på med [bigsmile] *bra kompis*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker inte att de e fel. de har ju gjort slut och allt, och om man själv vill vara med den personen är de bara att köra på, faktiskt anser ja de. man vill ju bli lycklig, och känner man att den personen är den rätta ? om man verkligen är kär ?
de har ju gjort slut som sagt, och då finns de inget fel med de, inte alls.


   
SvaraCitera

Det beror helt på omständigheterna.

Varför de till en början gjorde slut.
Hur relationen mellan dem är efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja jag tycker också att det beror på situationen. Men tycker alla har rätt att va ihop så länge det är slut med den andre :). Kanske bra att vänta i några månader dock innan så att man hinner komma över varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, om du är kär i kompisens ex meeeen du måste låta såren på din kompis få läka, är h*n inte över sitt ex så river du upp såren på din vän...

Och att medvetet skada en vän - skadar förhållandet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad anser ni om att bli tsm med sin pojkväns kompis då? Jag har börjat få lite känslor för en av min pojkväns kompisar.
Helt hemskt hehe. pirrar i magen när jag ser honom, kan knappt prata med honom, frågar om honom till min pojkvän och om han sagt något om mig blir jag jätteglad. Undrar om jag kanske tappat intresset för min egen pojkvän... antagligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror väl fan på om kompisen öht bryr sig, min flickvän har haft en grej som aldrig blev något seriöst med en av mina bästa vänner, det var inga problem, om det däremot är någon som vart tillsammans med någon i 3 år, blivit dumpad, är cpförkrossad så är det kanske inte världens grej att ragga på, varför i helvete kan inte folk tänka som att det finns olika stiasifda

äh jag orkar inte med det här hejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera