Aviseringar
Rensa alla

Kompisproblem


Ämnesstartare

Jag är en tjej som har varit tillsammans med min pojkvän i över 2 år. Jag är väldigt social och sprallig och när jag är ute och festar och är ute på krogen så älskar jag att prata med andra människor, tjejer som killar och tycker det är så trevligt att träffa nya människor. Här om helgen så smsade jag fram och tillbaka med en kille om en sak som var för några år sedan och sen fick jag inget svar så i all hast och alla drinkar ringer jag honom (utan svar). (Min pojkvän vet om att jag smsade med den här personen osv.) Jag ser att min kompis reagerar lite på det här och frågar varför jag ringer honom och jag svara bara att det är för att han inte svarar. Hur som helst, varje gång jag pratar med en kille när vi är ute och festar är det som totalt förbjudet och speciellt när det handlar om en kille så blir det som om alla tror att jag ska vara otrogen? jag är väldigt trött på att folk ska tro sådant då det inte stämmer då både jag och min pojkvän är väldigt öppna med varandra och talar om saker och ting för varandra och vi skulle aldrig göra något mot varandra, så jag förstår verkligen inte varför folk ska lägga sig i.. är det någon där ute som har ett svar på det?


   
Citera
Ämnesstartare

Om två veckor ligger du och den specielle killen i en säng och du ba "ojdå hihi"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mikko Maikho:
Om två veckor ligger du och den specielle killen i en säng och du ba "ojdå hihi"

oj wow 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eemmaaee:

oj wow 

Haha känns väldigt möjligt. Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alternativet är ju att du inte bryr dig om det inte finns någon sanning i det de säger? Oskyldig


   
SvaraCitera

Mikko Maikho:
Alternativet är ju att du inte bryr dig om det inte finns någon sanning i det de säger? Oskyldig

Tror hon mer menar att varför ska folk bry sig om deras relation för? om ingen av dem bryr sig om det så varför ska alla andra bry sig liix? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abcdefg123:

Tror hon mer menar att varför ska folk bry sig om deras relation för? om ingen av dem bryr sig om det så varför ska alla andra bry sig liix? 

ahh det har du helt rätt i och det säger ju sig självt, men vad är då meningen med tråden? drf mitt svar gick från ett "otrevligt" håll först för inget gör särskilt mycket sense så antar att det rör sig om en grupp omogna människor.


   
SvaraCitera