Aviseringar
Rensa alla

kompisproblem, hjälp?


Ämnesstartare

ARGH! blir så fucking arg.
Min kompis har ALDRIG varit där för mig, men jag har alltid stått vid hennes sida och vikt mig när hon har blivit arg för jag vill inte förlora henne. När jag säger vad jag tycker om mig själv så blir hon arg för att jag tycker dåligt om mitt utseende, medan hon är skitfin och har pojkvän hela tiden. Och för 2 minuter sedan snacka vi på msn, också skrev hon att hon tycker att hon är ful, tjock osv. Så sa jag att hon inte var det, också sa jag ärligt vad jag tyckte. Jag skrev att jag har dåligt självförtroende för att hon och hennes kompisar som vi brukar vara med är så fina och har pojkvän nästan hela tiden, och då blev hon skitsur, blocka mig och nu svarar hon inte på sms.
På ett sätt har jag lust att dumpa henne, men jag mår dåligt utan henne.
Vad fan ska jag göra? 🙁


   
Citera

Skönt att man inte är tjej [shake][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Skönt att man inte är tjej

jaa, var glad som fan över det!


   
SvaraCitera

vilken bra vän


   
SvaraCitera

får man fråga hur gammal du är


   
SvaraCitera

theoneforme:

jaa, var glad som fan över det!

Stört, jag hade klippt av banden osv men jag vet ju inte hur stort ditt behov är liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

får man fråga hur gammal du är

Helst inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Stört, jag hade klippt av banden osv men jag vet ju inte hur stort ditt behov är liksom

Ganska stort, jag har hon och hennes kompisar i den här staden, sen bor min bästa vän 4 timmar bort. Så jag lär ju bli rätt ensam.


   
SvaraCitera

theoneforme:

Helst inte.

ok [sad] men hur som helst så tycker jag du ska försöka lösa det hela, försök prata med henne om det på riktigt. om hon fortfarande beter sig som en idiot är det ju bäst att bara avbryta vänskapen [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

men hur som helst så tycker jag du ska försöka lösa det hela, försök prata med henne om det på riktigt. om hon fortfarande beter sig som en idiot är det ju bäst att bara avbryta vänskapen

rätt.
tack.
ska gå till henne om så behövs.


   
SvaraCitera

l[tard]l


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet hur det är. Har också en sådan kompis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cafekko:

Vet hur det är. Har också en sådan kompis.

det är jobbigt ._.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

theoneforme:

det är jobbigt ._.

Japp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cafekko:

Japp.

men bråkar ni ofta?


   
SvaraCitera