Aviseringar
Rensa alla

Komplex


Ämnesstartare

Jag har ett problem. 
Jag är verkligen inte tjock men jag är inte smal heller. Min mage är inte särskilt smal men jag har en hel del muskler som dock inte syns. Jag ogillar min mage så mycket att jag ständigt drar in den. Även hemma när jag är ensam i mitt rum t.ex. Flertalet gånger så har jag även försökt spy upp men det har inte gått och jag vet inte om jag håller på att få någon slags ätstörning. Jag gymmar ca 1-2 gånger i veckan men det enda som det bidrar till är att jag får muskler. Jag har länge försökt bli smalare(utan framgång).  tips eller hjälp eller vad som helst uppskattas..


   
Citera
Ämnesetiketter

Mat är ju det bästa som finns!!!


   
SvaraCitera

skit i vikt och fett. Det är bara överdrivet. Det är extra viktigt för tjejer att ha lite fett för era hormoner transpoteras i fettet och om det inte finns fett blir ni sterila och kan inte få barn.  Se Edward Blom som en bra förebild:


   
SvaraCitera

Ett tips är att äta enligt tallriksmodellen och träna mycket kondition istället för styrka om du vill få en slankare kropp. Att försöka spy är nog ingen bra idé alls! Jag äter någorlunda enligt tallriksmodellen men jag tränar inget, är alldeles för bekväm av mig. 


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Hatar hetsen kring detta, ät och träna så som du mår bra av så blir det jättefint


   
SvaraCitera