Aviseringar
Rensa alla

Komplex om lite kroppsbehåring på KILLE!


Ämnesstartare

Hej, jag är en ganska normalbyggd kille (lite mer åt det spinkiga hållet [crazy] :P) på 16 år.
Jag har sen en tid tillbaka haft en komplex gällande min kroppsbehåring. Jag har inte speciellt mycket hår på benen och nästan inget under armarna.
Runt penisen har jag ganska normal hårväxt men den håller sig vid roten av penis (ingen raggarsträng eller behåring ut mot låren) Jag är nu väldigt orolig över vad en tjej skulle tycka[cry] Skulle ni ha problem med det här tjejer? [shake]


   
Citera

Någon i rätt sinne skulle nog inte höja på ögonbrynen.

Om det skulle hända skulle det nog snarare bero på att du är rakad överallt förutom runt penisen.


   
SvaraCitera
smisk

awesomeness123:

Skulle ni ha problem med det här tjejer? [shake]

eh nä, inte speciallt mycket. finns liksom större problem att oroa sig över.


   
SvaraCitera

awesomeness123:

Skulle ni ha problem med det här tjejer? [shake]

Varför skulle det vara ett problem?


   
SvaraCitera

Skulle inte bry mig.


   
SvaraCitera
time
 time

Detta gjorde min dag. Folk brukar alltid vara oroliga över för mycket behåring. Första gången jag ser komplex över det motsatta!

Och nej, jag hade inte brytt mig, och jag tror inte heller att någon annan skulle göra det. Contrary to common belief är ett bröst á Austin Powers inte så populärt idag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öh, nej.


   
SvaraCitera

Du ska vara glad över att det inte är för mycket..
Inget lägger märke till eller bryr sig när man inte har hår, det är när det är FÖR MYCKET det blir problem..


   
SvaraCitera

Jag skulle bli jävligt glad, jag hatar hår.


   
SvaraCitera

awesomeness123:

Jag är nu väldigt orolig över vad en tjej skulle tycka[cry] Skulle ni ha problem med det här tjejer? [shake]

hag tror det finns många tjejer som inte tycker det är så fräscht med mycket hår jag tror du inte kommer ha så mycket problem.... klart det finns några tjejer som vill att du ska vara hårig men ta dom andra då


   
SvaraCitera

Byter gärna med dig.


   
SvaraCitera

hur kan man vara ledsen över det, det är ju über!?
i varje fall kommer du säkert dessvärre få mer hår när du blir äldre...


   
SvaraCitera

Tycker inte om mycket hår.
Fjun kan däremot vara mysigt. [blush]


   
SvaraCitera

Attraheras inte av hår.


   
SvaraCitera

stereo total:

Fjun kan däremot vara mysigt. [blush]

Började tänka på den där sången man sjöng i lågstadiet lr dagis, gullefjun. Gullefjun tittade fram och sa tittut, eller någonting i den stilen. Minns inte texten. Tänkte bara dela detta med dig. [blush]


   
SvaraCitera