Aviseringar
Rensa alla

Komplicerad bögkärlek vid 18 års ålder


Ämnesstartare

Hoppas ingen av dessa killar har denna sida för dom lär ju fatta att jag är jag,

tar allt från början när jag var 15 år började jag skriva med en annan kille långt i från mig vi pratade telefon i timmar varje dag i nästan 2 år tills han fick en pojkvän vi kallar honom Filip, och vi slutade prata.

Efter ett tag tog det slut mellan han och Filip, Vilket gjorde att vi börja prata igen.

Men Under pride förra året träffade jag denna Filip och vi blev tillsammans, Han är hur sjukt snygg som helst och ingen av oss är fjolliga, Så vi vart lixom så sjukt bra exmepel för andra och kunna föreläsa för skolor, sjuksöterskor, poliser och visa att bögar kan se ut som vilka heteros som helst..

Efter ett tag tröttnade jag på detta förhållande jag ville testa något nytt lixom prova något annat se hur jag kunna få mitt liv med någon annan,

Så jag gjorde slut och insåg ganska snart att det var nog det dummaste jag gjort, Men när jag vill ha tillbaka honom tvekar han i stället..

För någon dag sedan träffade jag denna kille jag chattade med när vi var 15 år och hans nuvarande kille och sjävklart blev jag blixtkär i han, samtidigt som jag diggade hans kille också..

Hur ska jag göra nu? Om nu någon av dessa 2 killar gillar mig bland dom 2 jag träffade i dag som det verkar som båda gjorde då båda smyg smsar till mig för fullt.

Men om jag börjar träffa han jag chattade med föruts kille, så tar jag ännu en kille från samma person,
träffar jag han jag chattade med som 15 åring, blir jag ihop med mitt exs ex ju och det kan bara sluta i skitsnack och svartsjuka på alla jävla håll

Jävla incsest böggrej, Och att jag ska ge fan i både och klarar jag fan inte för båda är så sjukt underbara


   
Citera

Hejsan

Reagerade på detta:

exyl:

Vi blev tillsammans, han är hur sjukt snygg som helst och ingen av oss är fjolliga, Så vi vart lixom så sjukt bra exmepel för andra

Herregud mänska.... Aja...

Ska försöka hjälpa dig i alla fall [smile]

Det är väl rätt självklart att Filip tvekar på dig efter att du gör slut med honom. Du säger själv att du tröttnade och ville pröva på nåt nytt. När du inser hur detta fejlar går du tillbaka till Filip och säger i princip "heh, sorry bro, men det funkade inte som jag ville ute i världen, det är du som gäller (för nu)".

Förstår du inte att han tvivlar på dig, även om han nu fortfarande tycker om dig (älskar dig?)... Jag skulle göra det.

exyl:

Jävla incsest böggrej

Ja... verkligen. Speciellt när du skriver "han" om precis alla utan att nämna några namn. Blir svårt att hänga med i vem du egentligen gillar, vill ha, och sms:ar.

Så fråga dig själv: är det nån av dessa killar du älskar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar filip sjukt mycket, och trodligtvis han mest för känner ju han extremt bra. Dom andra 2 är underbara personer och ser väldigt bra ut, Men kan ju inte säga att jag precsis älskar någon av dom..


   
SvaraCitera

I så fall lägger du av med att flörta med de andra killarna, lägger av att intressera dig för dem på ett "sådant" sätt. Satsa på Filip, visa honom att han är den ende.


   
SvaraCitera

Det låter lite som om du blev tillsammans med killen enbart för att han var snygg?


   
SvaraCitera

sjukt svårt att hänga med här. men du verkar gilla filip, har jag rätt?


   
SvaraCitera

Tycker det låter som att du bara är ihop med folk för att dom är snygga, inte för att du är förälskad i dom o-o
Men verkar som det är Filip du vill ha, så lycka till att få tillbaka honom.


   
SvaraCitera

Skit i allt


   
SvaraCitera

trams, du hade inte känt ett skit för de två andra om du verkligen var kär i "filip", och som vissa andra skrivit så känns de som att du e med honom enbart för att han är snygg? Va inte ytlig, du kommer förlora på de i längden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker bara synd om Filip om han tar tillbaka dig.... inget illa menat men men du trodde det var nog grönare gräset på andra sidan när du ville prova något nytt... Well.. Thats not the case... my dear [bigsmile][badgrin]


   
SvaraCitera

exyl:

Så jag gjorde slut och insåg ganska snart att det var nog det dummaste jag gjort, Men när jag vill ha tillbaka honom tvekar han i stället..

Varför var det nog det dummaste du gjort? För att du verkligen gillar Filip på riktigt? I så fall tycker jag du skall göra det som krävs för att vinna hans förtroende igen. Sen bör du väl fundera noga över varför du gjorde slut från början.

Är för övrigt sjukt jävla trött på att så många bögar är otrogna, slampiga och allmänt oseriösa med sina förhållanden, bli inte en sån kille, skärp dig för fan! Visa att två snygga normala killar som råkar vara homo kan ha ett friskt och kärleksfullt förhållande utan massa bögdrama och skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du ska försöka få tillbaka Filip och vara beredd på att å en fet diss. Om du får det förtjänar du det och du kan ligga inne i ditt rum och gråtrunka och tröstäta i två veckor. Sedan ska du ut på banan och hitta någon ny grabb att stoppa poppen i.

Om Filip mot förmodan tar tillbaka dig ska du behandla honom som en gud. Du står i så mycket skuld till honom och har mycket att visa för att du ska vara värd honom.


   
SvaraCitera

Jag har en komplicerad kärlek till pokemon :'/


   
SvaraCitera