Aviseringar
Rensa alla

Komplimanger från främlingar


Ämnesstartare

Har ni fått det nångng? isf vad har de sagt? och tyckte ni det var obekvämt på ngt sätt? 🙂 

Igår sa en äldre man att han beundrar mig när jag jobbade, vet inte om jag ska va glad eller tolka det som creepy, men tackade snällt ändå. 

Och i fredags kallade en random kille (20års åldern kanske) mig en ängel, blev glad, men again osäker på om jag skulle tolka det som creepy eller ej XP 


   
Citera

"du passar att jobba på café"

sen gav de mig en krona i dricks och pratade om min fitta när de fikade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: pratade om min fitta när de fikade

Shockerad


   
SvaraCitera

En kille som satt mitt emot mig på tåget en gång stannade upp innan han skulle gå av och sa "Jag måste bara säga att du är riktigt fin. Dina ögon och ditt leende - wow!" och jag svarade typ "öh hehe oj hehe jaha ok tack höhö hehe oj då hehe" fast jag blev glad.


   
SvaraCitera

"bruden, vänd dig om"


   
SvaraCitera

"du är ganska snygg" tar idiotpriset


   
SvaraCitera

"cool mössa"


   
SvaraCitera

just d, när jag var tretton sa en random snubbe "coola bröst, snäckan" 

vi blev så arga att vi funderade på att gå tillbaks och sparka honom på pungen och säga att vi var lesbiska


   
SvaraCitera

Kan inte komma på nåt såhär på rak arm men jag minns när jag precis hade börjat gymnasiet gick jag runt med skämt T-shirts som jag hade köpt en hel drös av under sommarlovet. Kände ju inte en människa i hela den skolan men folk började garva när de såg mina T-shirt och sen var de liksom "ey rolig T-shirt!" Och sen utvecklades det till "ey det är ju du med de roliga T-shirtsen!" Mina fifteen minutes of fame.


   
SvaraCitera

Får sällan komplimanger över överhuvudtaget Gråter Men vet att en liten tjej en gång sa att jag hade vackra ögon men det var bara för att försöka smöra så jag skulle skriva på hennes grejsemojs strunt. 


   
SvaraCitera

Blev dock komplimangerad igår, visserligen av mina vänner för all muskelmassa jag byggt upp. Och det kändes bra för jag har slitit som ett djur senaste veckorna men ser ingenting själv. Spelar ingen roll hur länge jag än står och posar framför spegeln. Ser ingen skillnad.


   
SvaraCitera

Jo! Stekarens inlägg fick mig att komma på att random lärare i skolan jag typ aldrig haft sa till mig att jag gått ner massa i vikt... fast vet inte om det var komplimang?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

har fått det några gånger för hur jag klätt mig.. senast var det "det är bra att se att det finns ungdomar med stil" och även om jag bara  vill dö när någon säger något om det.. så känns det på något vis alltid så fint att bli uppmärksammad.


   
SvaraCitera

Hm, det har nog hänt en del saker som jag har glömt. Minns dock en gång efter skolan som jag var ute med hunden, smått trött och på dåligt humör, så gick jag förbi en kille och en tjej han pratade med. Han vände sig åt mitt håll och stirrade med öppen mun på mig i minst 10 sekunder, medan tjejen försökte få honom att lyssna. När jag precis hade gått förbi sa han bara "woow". Så efter det blev jag lite gladare! Har fått många komplimanger för mina ögon också. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

en man kom fram till mig i stockholm och sa: "Hey, you look very cool!" Sen ville han bjuda med mig på något, han kanske föreslog öl, minns inte. Jag blev ganska besvärad och avböjde. Skulle precis möta upp min pojkvän som jag inte riktigt var tillsammans med än.. Men tror jag blev lite upprymd ändå. Kändes bra att se "cool" ut. Cool


   
SvaraCitera