Aviseringar
Rensa alla

Komplimanger från främlingar


Jadå. Men oftast får jag komplimanger med att dem vill ha mitt numer eller kik.... Sammanhanget gör om det blir obekvämt eller inte, kan tycka det är rätt obekvämt om jag tex sitter på tåget eller bussen själv så kommer det någon som också vill ha mitt nummer och så ger inte jag ut mitt nummer så måste jag vara på samma buss/tåg som dem och det är extra jobbigt om dem tjatar för jag inte kan gå någonstans 🙁


   
SvaraCitera

"len du e ändå rätt nice känneru anastasia?"


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:
Jadå. Men oftast får jag komplimanger med att dem vill ha mitt numer eller kik.... Sammanhanget gör om det blir obekvämt eller inte, kan tycka det är rätt obekvämt om jag tex sitter på tåget eller bussen själv så kommer det någon som också vill ha mitt nummer och så ger inte jag ut mitt nummer så måste jag vara på samma buss/tåg som dem och det är extra jobbigt om dem tjatar för jag inte kan gå någonstans 🙁

Gör folk faktiskt sånt? Känns som en filmgrej att främlingar går fram till nån och frågar nummer...


   
SvaraCitera

patrick bateman: Gör folk faktiskt sånt? Känns som en filmgrej att främlingar går fram till nån och frågar nummer...

Nepp folk gör sådant :/


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Nepp folk gör sådant :/

Usch, obehagligt, antar jag. Kan väl funka vid sälsynta tillfällen. 


   
SvaraCitera

patrick bateman: Usch, obehagligt, antar jag. Kan väl funka vid sälsynta tillfällen.

Ja det är de, 🙁 


   
SvaraCitera

Ja ytliga


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Ja det är de, 🙁 

Tumme ned


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Tumme ned

Fast vissa kan jag säga hur gammal jag är så låter dem mig va, typ bara äldre killar som raggar på mig och jag ser antagligen äldre ut en 14. 😛


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Fast vissa kan jag säga hur gammal jag är så låter dem mig va, typ bara äldre killar som raggar på mig och jag ser antagligen äldre ut en 14. 😛

Haha känns som de flesta tjejer ser äldre ut, men skönt att de låter dig vara då iaf. Hur gamla brukar de som raggar vara då? Shockerad


   
SvaraCitera

Samt ngn har ringt min chef o sagt att jag e den bästa han har pratat med på sos Cool dayym


   
SvaraCitera

patrick bateman: Haha känns som de flesta tjejer ser äldre ut, men skönt att de låter dig vara då iaf. Hur gamla brukar de som raggar vara då?

Inte alla tyvärr.. asso det varierar ju, men dem flesta är ju typ 20+... Fast det är många 17-18 åringar också. Många tror att jag är 16 haha Tumme ned


   
SvaraCitera
reben

köpte kaffe precis o baristan sa att jag hade fina ögonbryn sa en i kön ba jag tänkte precis dsma

:/


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Inte alla tyvärr.. asso det varierar ju, men dem flesta är ju typ 20+... Fast det är många 17-18 åringar också. Många tror att jag är 16 haha Tumme ned

Drygt 🙁 Haha, aahh okej. Jobbigt Tumme ned Som kille har man inga såna problem dock, tror jag iaf. Vet inte hur andra har det xD


   
SvaraCitera

patrick bateman: Drygt 🙁 Haha, aahh okej. Jobbigt  Som kille har man inga såna problem dock, tror jag iaf. Vet inte hur andra har det xD

Ja :/ Haha, finns säkert några som har något sådant problem 😀


   
SvaraCitera