Aviseringar
Rensa alla

Komplimanger


Ämnesstartare

Hur hanterar ni komplimanger? 🙂


   
Citera

gråter pga vet när de är fejk och de är ofta fejk. avskyr sånna som säger grejer de inte tycker, tkr de ska vara tysta då hellre. har inget emot folk som säger vad de tycker oavsett vad de tycker. 🙂

gillar alla som e ärliga så länge de typ inte slåss o sånt lr misshandlas :)))


   
SvaraCitera

Säger tack eller nåt, elaborerar


   
SvaraCitera

S3ON:
gråter pga vet när de är fejk och de är ofta fejk. avskyr sånna som säger grejer de inte tycker, tkr de ska vara tysta då hellre. har inget emot folk som säger vad de tycker oavsett vad de tycker. 🙂

gillar alla som e ärliga så länge de typ inte slåss o sånt lr misshandlas :)))

du verkar inte gilla när jag är ärlig om hur du är när du frågar vad folk tycker om hur du är.


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

du verkar inte gilla när jag är ärlig om hur du är när du frågar vad folk tycker om hur du är.

Jo, jag uppskattar det!! 🙂 Fast vill ej att du skall svara för alla, utan att alla skall svara för sig själva. 🙂


   
SvaraCitera

Tackar.


   
SvaraCitera
mynona

Har nyligen kommit fram till att jag inte brukar märka/reagera riktigt inför komplimanger, så har därför beslutat mig för att göra ovanstående. Livet har för få glädjeämnen redan, så man bör glädja sig över folks positiva uppfattning, oavsett om man håller med om själv sakfrågan i komplimangen. Annars: Brukar tacka eller undvika genom att bemöta dem som argument. Menar jag det kan jag återgälda den.


   
SvaraCitera

S3ON:

Jo, jag uppskattar det!! 🙂 Fast vill ej att du skall svara för alla, utan att alla skall svara för sig själva. 🙂

du får väl vara nöjd med den uppmärksamhet du har. du kommer aldrig att få allas uppmärksamhet.


   
SvaraCitera

Jag tar typ inte komplimanger speciellt seriöst. Jag tror liksom inte att det är ärlighet bakom. Mer som sarkasm. Framförallt om det är i text.


   
SvaraCitera
reben

får alri några


   
SvaraCitera
reben

skoja

jag blir glad om dom känns ärliga men har svårt för va man ska svata


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

du får väl vara nöjd med den uppmärksamhet du har. du kommer aldrig att få allas uppmärksamhet.

duuuuuuummma


   
SvaraCitera

thl*kt N.: du kommer aldrig att få allas uppmärksamhet

jo d kmr jag Skadeglädje


   
SvaraCitera

Tackar och bryr mig inte särskilt mycket om dem efteråt, så länge jag inte är helt säker på att personen som gav komplimangen var uppriktig och så.


   
SvaraCitera
Avut13

får nästan aldrig komplimanger men antar att jag säger tack eller nåt


   
SvaraCitera