Aviseringar
Rensa alla

komplimangtråden


Nollan

Lounge fact:

ville ba visa oxå hur d ser ut i mitt tak!!!! har stjärnor[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]​​[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Åh, hade sånadär förr, har fortfarande kvar alla i en låda, har funderat på att sätta upp dom igen 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

för jag kollade på my little pony varje dag ett tag i åttan

fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiSSSSSSzz

Nachac:

Bereder mig.

du är dig själv och bra på att använda svenska språket!!!!!!! kan tänka mig att du är bra på orddelen i högskoleprovet. du verkar ha bra självförtroende och ej ta skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vill ha maaaaaaaassoooor

du verkar vara en så jäääääääääävlaaaaaaaa bra människa. får bara intrycket av att du är så genomgod och svår att ogilla. vettig.. förnuftig och ett fint hjärta.

Lundini:

[cheers]

ville du ha kompli ellö

Blivande_japan:

ska sätta upp stjärnor i mitt tak också, har haft dem i 1 låda typ 1 år
fast tror ej jag når själv[sad] så måste typ tvinga gugge el ngn

stol kanshi?

Nollan:

Åh, hade sånadär förr, har fortfarande kvar alla i en låda, har funderat på att sätta upp dom igen 😀

jaaa göre.. är fint..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ville du ha kompli ellö

Ja 🙁 jag är ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej lounge ([blush][blush][blush][blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Ja 🙁 jag är ensam.

inte pratat med dig på forumet så mycket men mött dig 1 gång och fick intrycket av att du är 1 väldigt snäll och söt person, söt e du också utseendemässigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du verkar vara en tänkare och det kan vara bra i många tillfällen.. du ger ofta långa svar som är kul för dem som tycker om långa svar
du skriver inte bara något.. kan tänka mig att du är en konsekvensetiker också.. vilket är bra!!

lät komplicerat o bra[wink][y]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

du verkar vara en så jäääääääääävlaaaaaaaa bra människa. får bara intrycket av att du är så genomgod och svår att ogilla. vettig.. förnuftig och ett fint hjärta.

ååh, blir helt: [blush]
[love]

Lounge fact:

stol kanshi?

ah, men måste isf bli stol+säng och d.. verkar farligt[blush][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du är dig själv och bra på att använda svenska språket!!!!!!! kan tänka mig att du är bra på orddelen i högskoleprovet. du verkar ha bra självförtroende och ej ta skit.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

inte pratat med dig på forumet så mycket men mött dig 1 gång och fick intrycket av att du är 1 väldigt snäll och söt person, söt e du också utseendemässigt!

Nawwwwww :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hej lounge ([blush][blush][blush][blush])

ehd e aldrig otrevlig, alltid snäll och kan tänka mig att du är väldigt mycekt en person som finns där för folk i din omgivning.. du har alltid genomtänkta svar och allmänt mysig person, trygg i dig sj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ha!

Jag tycker du är snäll och fin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

[love]

[love]

Blivande_japan:

ah, men måste isf bli stol+säng och d.. verkar farligt[blush][sad]

haha ja don't do that :SS är du så mini? för mig räcker det bara att stå på en stol på marken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du har alltid genomtänkta svar

eh? [crazy][crazy]
men ah det mesta stämmer : DDDD
tycker du är trevlig med och rolig och snäll!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Jag vill ha!

har nog redan sagt d mesta till dig för jag tycker du e rätt speciell! du är för d första väldigt väldigt godhjärtad och så otroligt snäll mot vem som helst.. skriver väääldigt sällan ett ont ord om någon. du är väldigt smart och är bra på att debattera. jag tror att du kan gå långt med det i livet, typ inom din yrkeskarriär. du har en förmåga att tänka ett snäpp längre och är väldigt allmänbildad. jag blir glad när jag tänker på det du skrivit om dig och din pojkvän och sådär, glad att du har ett så fint förhållande.


   
SvaraCitera