Aviseringar
Rensa alla

Kompromisser i förhållande?


ta upp det med henne !!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mittFejt:

Om det hade varit så lätt
Det är precis detta som skapar sexstress hehe

jo haha i knowXD ... ne men kåt upp henne utan att liksom prata så mkt om det.... typ ni är hemma å lagar mat eller nåt... så bara får du köra på 😛 säg itne så mkt just do it!..,.. om hon itne börjar tjuta å skrika våltdäkt så keep on going XD ....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börjar man fråga typ a men hur känsn det lust idag ka vi försöka blablabl .... ger bar utrymme för negativitet i hennes hjärna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

ta upp det med henne !!!

Det har jag inte tänkt på [tard]

trexo0:

jo haha i knowXD ... ne men kåt upp henne utan att liksom prata så mkt om det.... typ ni är hemma å lagar mat eller nåt... så bara får du köra på 😛 säg itne så mkt just do it!..,.. om hon itne börjar tjuta å skrika våltdäkt så keep on going XD ....

Du verkar ju nästan lite sjuk [bigcheers]


   
SvaraCitera

mittFejt:

Det har jag inte tänkt på [tard]

ofta inte x) [no-no][no-no][no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

ofta inte x) [no-no][no-no][no-no][no-no][no-no]

lovar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mittFejt:

Du verkar ju nästan lite sjuk

roliga är att det funkar 😛 asså tjejer tänker i regel för mkt... ( jag vet för jag gör det sj ) .... börjar man då prata för mkt å tar upp frågor som får tjejen att tänka på varför hon inte vill så kmr känslan att hon inte vill komma krypandes....MEN om man jobbar påhennes känslor ( den djuriska sidan) så läggs logiken undan för en stund.... blir hon kåt och du styr situationen kommer hon itne börja fundera på om hon vill eller inte å vf å så vidare ::P det har du redan bestämt å det kanske hon bara tycker är sköt... kunna njuta utan att behöva tänka så mkt ...

låtsas att du är ett lejon ute efter ditt byte ;D å tänk på att det är skillnade mellan "nej sluta *fniss*" och "NEJ SLUTA!!" så länge det är det första nej så kan du ignorera med gott samvete 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

börjar man fråga typ a men hur känsn det lust idag ka vi försöka blablabl .... ger bar utrymme för negativitet i hennes hjärna

Försöker du säga att man inte ska ge henne en chans att säga nej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mittFejt:

Försöker du säga att man inte ska ge henne en chans att säga nej?

Det svarade väl lite på sig själv nu [crazy]


   
SvaraCitera

mittFejt:

lovar [blush]

Då ska du fan göra det dirr mannen (;


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mittFejt:

Försöker du säga att man inte ska ge henne en chans att säga nej?

ja asså vissa frågor är onödiga 😛 de öppnar för invändningar innan man har presenterat förslaget 😛 TÄNK ETT SÄLJSAMTAL....

du ska sälja mobiltelefoner..
folk har en naturlig reaktion på att dom inte vill köpa från säljare som vill tycka på dom allt ( tjejen inställd på att hon inte är sugen )

du öppnar med: jaha gillar du mobiltelefoner ? kunden försöker bli av med dig så dom börjar fundera på dom negativa sakerna med mobiltelefoner å svarar : ne ass föredrar fasta telefoner för strålingen skadar ( du frågar din tjeje är du sugen nu..... nee är inte det ( hon tänker förmodligen itne efter utan säger det för att kännslan kommer tillbax när du får henne å fundera)

ALTERNATIVT!

mobiltelefoner är skit bra, du kan fota med dom sms ringa folk överallt osv! Kunden säger aha ja juste men ajg gillar ju faktiskt mobiltelefoner... kul att du påminde mig ! jag köper! ( din flickvän blir kåt ja juste sex är faktist as skönt vi fortsätter ( hon har ingen anledninge att fundera över vf hon inte ville förut för att du ställer aldrig frågan )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

Då ska du fan göra det dirr mannen (;

Gissar på att hon sover nu [crazy]


   
SvaraCitera

mittFejt:

Gissar på att hon sover nu [crazy]

Öga mot öga yaooh;))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trexo0:

ja asså vissa frågor är onödiga 😛 de öppnar för invändningar innan man har presenterat förslaget 😛 TÄNK ETT SÄLJSAMTAL....

Måste bara säga att du är bäst! Jag försöker tänkta mig en sådan situation, det jag får fram i huvudet just nu är bara nej, nej, nej, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mittFejt:

Måste bara säga att du är bäst! Jag försöker tänkta mig en sådan situation, det jag får fram i huvudet just nu är bara nej, nej, nej, nej.

aa å nej nej nej är precise vad vi inte vill at din flickvän ska tänka 😛 ibland måste man leda folk som velar 😛 vist låter det itne så illa nu att inte ge henne en "chans" att säga nej 😛

grejen är at säga nej kan hon ju göra när hon vill egentligen :S men hon vet ju inte hur långt du hade tänkt dra det eftersom du förbereder inte med en fråga om ni ska ha sex eller itne 😛

förslag om hon börjar säga nej jag vill inte ha sex eller liknande 😛 säg bara "okej jag ska bara leka lite" och fortsätt... då kommer hon ta bort sitt försvar oxå för att du redan sagt att ni inte ska ha sex..... när hon är så kåt så hon håller på å dö kan du ju säga "jag tycker vi kan testa lite sex elelr vad säger du ?" ( eller liknande ) 😛 UNDVIK ledande frågor som innehåller "inte" tillexempel " tycker INTE du att vi ska ha sex ia lla fall ? då påminner du henne om att hon faktiskt sagt nej 😛


   
SvaraCitera