Aviseringar
Rensa alla

Komvux


ToxicWithaHintOfSteam:

Faaaaaan va najs, det är liksom "Säg inte att detta har varit skit, vi har mutat er" höhö

typ. hatade den skolan pga blev så illa bemött, ser inte fram emot alls att komvuxa där. hoppas hoppas hoppas jag får distansa. verkligen. åh. syv är inte tillgänglig heller förrän vecka 33 dvs nästa vecka och vadå brinna i knutarna??? liksom va? är det inte nästa vecka skolan börjar???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen: typ. hatade den skolan pga blev så illa bemött, ser inte fram emot alls att komvuxa där. hoppas hoppas hoppas jag får distansa. verkligen. åh. syv är inte tillgänglig heller förrän vecka 33 dvs nästa vecka och vadå brinna i knutarna??? liksom va? är det inte nästa vecka skolan börjar???

Åhfan, håller tummarna för din del. Kan helt och hållet förstå att bli illa bemött av folk som får betalt för att stå ut med en. Folk semestrar hit och dit, vafan förväntar dom sig att man ska göra under perioder när man inte kan göra ett skit för att komma framåt?


   
SvaraCitera

här kan komvux typ bara erbjuda kärnämnen på plats vilket gör att jag tvingas ta endast nätbaserade kurser för att jag klarade dem för hundra år sedan. de nätbaserade är över nti.se i alla fall, där kan du se om din kommun använder sig av det. allt muntligt är över telefon, sjukt nervigt. 


   
SvaraCitera
seasaw

mkt mkt deppigare på kvux

S3ON: Precis lika trist som gymnasiet


   
SvaraCitera
seasaw

tkr jag


   
SvaraCitera

seasaw: tkr jag

Kan se vrf du tkr d. tror inte anledningen är den samma för mig riktigt. Jag skiljer mig iofs från majoriteten. 

TS ska nog lyssna till dig i det här fallet! Skål


   
SvaraCitera
seasaw

hur? om en får fråga

S3ON: Jag skiljer mig iofs från majoriteten.


   
SvaraCitera

seasaw:
hur? om en får fråga

Jag vägrar att ta in kunskap om sådant som inte intresserar mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde en tråd precis efter denna och jag hade ringt, då jag blev skickad till flexvux ist. 


   
SvaraCitera
seasaw

hur menar du, är det ett aktivt val du gör eller upplever du att du lätt tappar motivation och engagemang? utan att du känner att du kan göra ngt åt det

S3ON: Jag vägrar att ta in kunskap om sådant som inte intresserar mig.

hos mig så är det prestationsångesten som hämmar mig, kan ej bemästra den än heh


   
SvaraCitera

seasaw: är det ett aktivt val du gör eller upplever du att du lätt tappar motivation och engagemang? utan att du känner att du kan göra ngt åt det

Det är ett aktivt val. Eller alltså, när en lärare ger mig en tråkig uppgift är jag varken motiverad eller känner något engagemang in the first place.. Jag kan omöjligt genomföra tråkiga ting.. Allt jag gör anser jag vara roligt eller bara neutralt.. Neutralt anser jag vara sådant som jag varken känner eufori eller ilska och sorg utav.. Sådant som man bara gör.. Typ andas.. Eller promenera till busshållplatsen när jag något kul skall göra dit bussen går.. Eller bara sova.. Jag vill aldrig sova, men när jag väl har somnat pga total utmattning vill jag aldrig vakna..

Haha jag är en sjuk jävel.. Men jag vägrar någon "hjälp". För jag trivs ändå på nåt vis. Det jag gör är kul eller neutralt.     


   
SvaraCitera

googla komvux+din hemkommun så kommer det upp


   
SvaraCitera
seasaw

dt är ju dt viktigaste brukar man ju säga

S3ON: För jag trivs ändå på nåt vis.


   
SvaraCitera