Aviseringar
Rensa alla

koncentrationsssvårigheter


Ämnesstartare

Gruvan:
Kände av samma under skolåren. Gjorde lite som Reben beskrev, men var rätt kass hemma också, men gjorde ju skolarbetena, men var inte bra på att koncentrera mig.
Tror dock att det hade med att det var så jävla tråkigt.

mm det är tråkigt men nu har jag börjat om igen och fått välja andra kurser, ändå går det inte.. 


   
SvaraCitera
reben

Hjärtlös: fast jag kan inte koncentrera mig hemma heller på sådant, känner mig ofta inte motiverad alls. mmh, ska kontakta min läkare igen och lärare som elverpigen skrev.

bra lycka till Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

bra lycka till Glad

tack så mycket <3


   
SvaraCitera

Jag och min kompis känner också att vi har koncentrationssvårigheter, när jag sitter på lektion tänker jag på massa annat, min kompis börjar tänka på äpplen och hästar, hon gillar hästar jättemycket, hon har en brun häst med en jättefin vit prick på bakdelen som ibland ser silvrig ut när det är mörkt men inte alltid och den kan hoppa jättehögt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
Jag och min kompis känner också att vi har koncentrationssvårigheter, när jag sitter på lektion tänker jag på massa annat, min kompis börjar tänka på äpplen och hästar, hon gillar hästar jättemycket, hon har en brun häst med en jättefin vit prick på bakdelen som ibland ser silvrig ut när det är mörkt men inte alltid och den kan hoppa jättehögt

hängd inte med :/


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

hängd inte med :/

jag är väl på hästtråden 


   
SvaraCitera

UMs största tråd, den med hästar o så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med typ lärare/kurator, de kanske kan göra något 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har samma problem, eller nja jag kan koncentrera mig om jag verkligen vill, men fungerar sällan om jag inte är intresserad av ämnet, samma sak gäller hemma 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:
har samma problem, eller nja jag kan koncentrera mig om jag verkligen vill, men fungerar sällan om jag inte är intresserad av ämnet, samma sak gäller hemma 

mm, det är skitsvårt. har glömt bort hur man ens koncentrerar sig om man är intresserad. brukar bli för exalterad ibland och då går det inte bra heller..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

mm, det är skitsvårt. har glömt bort hur man ens koncentrerar sig om man är intresserad. brukar bli för exalterad ibland och då går det inte bra heller..

aww LedsenHjärtaHjärta


   
SvaraCitera