Aviseringar
Rensa alla

kondition


Ämnesstartare

hejsan! min kompis Elin, har mycket dålig kondition, hon gick ungefär 100 meter då  blev hon super andfådd, i går var vi på stan, vi cyklade hem och vi cyklade 50 meter ungefär, hon blev andfådd, jag blir inte ens de, jag blir de aldrig när jag går, blir bara de när jag sprungit i ungefär 20-30 minuter.. definitivt inte när jag cyklar..

bör jag vara orolig?


   
Citera
Ämnesetiketter

Josefiniis: hon gick ungefär 100 meter då blev hon super andfådd,

Att gå sådär och bli andfådd låter konstigt, hade ni sprungit hade det varit en sak.


   
SvaraCitera
reben

"min kompis" jaja ,....................................


   
SvaraCitera
mroz
 mroz

Är hon Fet eller?


   
SvaraCitera

Josefiniis: blir bara de när jag sprungit i ungefär 20-30 minuter

Du verkar ha en bra kondition, hon kanske bara har jättedålig kondition i relation till din


   
SvaraCitera

Vrf skulle du behöva oroq dig för någon annans kropp kompisen har väl en egen hjärna att oroa sig med eller


   
SvaraCitera

Har det varit så länge?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Har det varit så länge?

ja ganska..


   
SvaraCitera

gå till vårdcentralen asap osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
Vrf skulle du behöva oroq dig för någon annans kropp kompisen har väl en egen hjärna att oroa sig med eller

jo du.. hon är min bästavän, jag bryr mig faktiskt om andra, kanske inte du gör?


   
SvaraCitera

Josefiniis: ja ganska..

Men inte alltid? Kanske bra om hon går till läkare och kollar upp det. Iallafall om tillståndet blir värre.


   
SvaraCitera

reben: "min kompis" jaja ,....................................

HAHAHAHAHHAHAHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Men inte alltid? Kanske bra om hon går till läkare och kollar upp det. Iallafall om tillståndet blir värre.

nej inte alltid men sen hon kanske gick i 6:an-7:an nu ska hon börja i 9:an..


   
SvaraCitera

Josefiniis:

jo du.. hon är min bästavän, jag bryr mig faktiskt om andra, kanske inte du gör?

Klart jag gör men jag skulle inte tvinga på mina vänner träningsråd och goda råd kring livsstil om de inte bad om det. 


   
SvaraCitera

Ser inte heller hur min kompis dåliga kondis är mitt problem, precis lika lite som en kompis övervikt är mitt problem. Skulle bli galen om mina vänner ba öh du elverpigen fan va flåsig du blir av att anstränga dig, du ska inte ta o börja träna kanske??? Osv


   
SvaraCitera