Aviseringar
Rensa alla

Kondom i slutet?


Det går att bli gravid och få sjukdomar av försatsen så kondomen ska vara på hela tiden. [crazy]
Gå och testa dig.
(hatarsjukdomsspridareucsh)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mousserande:

P piller.

That is all.

skyddar ej mot sjukdomar [no-no]


   
SvaraCitera

isola:

skyddar ej mot sjukdomar [no-no]

Nej, för det skyddar man sig mot om man trär på kondomen på slutet? [zzz]


   
SvaraCitera

Mousserande:

Nej, för det skyddar man sig mot om man trär på kondomen på slutet? [zzz]

Påstod jag det?


   
SvaraCitera

isola:

Påstod jag det?

Nej, men eftersom OP enbart frågade hur stor risken är att man blir gravid antar jag att sjukdomsspridande inte var i tanke. [zzz]


   
SvaraCitera

Mousserande:

Nej, men eftersom OP enbart frågade hur stor risken är att man blir gravid antar jag att sjukdomsspridande inte var i tanke. [zzz]

Därför jag påminde om det sörruuuu[cool]


   
SvaraCitera

isola:

Därför jag påminde om det sörruuuu[cool]

Det var bra gjort. [zzz]
Jag hoppas OP är i en relation. [zzz]


   
SvaraCitera

Mousserande:

Det var bra gjort. [zzz]
Jag hoppas OP är i en relation. [zzz]

Man kan få sjukdomar i en relation också om partnern var smittad från början eller varit otrogen. Men vi får hoppas att det inte är så i TS fall!


   
SvaraCitera

isola:

Man kan få sjukdomar i en relation också om partnern var smittad från början eller varit otrogen. Men vi får hoppas att det inte är så i TS fall!

Förhoppningsvis. OP är nog redan sjuk då. [zzz]


   
SvaraCitera

Kommer alltid lite sperma innan självaste utlösningen. Så chansen är väl lika stor.


   
SvaraCitera

Samet:

Hur stor är risken att bli gravid om man sätter på kondomen i slutet (alltså innan han kommer)?

Stor. Varför inte ta på från första början? Känns ju onödigt/avtändande att avbryta för det.


   
SvaraCitera