Aviseringar
Rensa alla

Kondom pang!


Postlapsaria:

tycker du bara att man ska ha sex om man vill ha barn?

Klart! Som en Jehovas sade: "Sex utan syfte att få barn är endast för mannens njutning och således fel."


   
SvaraCitera

Fy fan:

Klart! Som en Jehovas sade: "Sex utan syfte att få barn är endast för mannens njutning och således fel."

lol.. Den personen måste ju varit rejält hjärntvättad. Kvinnor njuter ju fan också (faktiskt mer än killar) av sex. -_-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan:

Klart! Som en Jehovas sade: "Sex utan syfte att få barn är endast för mannens njutning och således fel."

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

så du tycker att det är fel att skydda sig?
tycker du bara att man ska ha sex om man vill ha barn? [no-no]

Vill inte gå OT här, men jag kan säga att vi delar nog inte åsikter, nej.

Avatar:

Jag förstår fortfarande inte vilka "rester" det är du snackar om.

Snopet, hörru.


   
SvaraCitera

Avatar:

(faktiskt mer än killar)

?


   
SvaraCitera

Jag har inte använd kondom så mycket så jag vet inte om det är vanligt eller inte, men vad spelat det för roll när det är vanligt hos er? (att den spricker)

Men gå till ungdomsmottagningen och fixa p-piller, du får prata med en tant där och ni kommer fram till någonting som passar dig, sedan får du prova att käka de p-pillren ett tag och om de inte passar så får du nya osv.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

?

Det är roligt hur lite det är som är medvetna om att kvinnor har fler nervtrådar än killar i könsorganen.

Sen kan du ju också bara kolla på vem det är som låter mest när du själv har sex.


   
SvaraCitera

låt bli att ha sex[y]
och så du vet, killen behöver inte få utlösning för att inte du ska kunna bli gravid, det räcker gott och väl med att ni har sex, om du förstår vad jag menar


   
SvaraCitera

Avatar:

Sen kan du ju också bara kolla på vem det är som låter mest när du själv har sex.

Inte jag iallafall.


   
SvaraCitera

Du kan ju börja med att testa p-piller. Det är ju inte så att du är fast med dem för livet när du väl får dem. Man börjar ju med tre månader innan man går på ett års-paket.

Sen finns det ju minipiller också som, vad jag har hört, inte ska ha så mycket hormoner och grejs i sig.


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

Hur vanligt är det egentligen att den går sönder?

Alltså kassa kondomer? Gamla kondomer? Prova ett nytt märke? Du kanske inte är tillräckligt upphetsad samlaget igenom så den går sönder genom att du är torr.

Annars är preventivmedel väldigt individuellt i dess fördelar och nackdelar. Prova ppiller till att börja med? För mig har dock ppiller funkat väldigt kasst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Alltså kassa kondomer? Gamla kondomer? Prova ett nytt märke? Du kanske inte är tillräckligt upphetsad samlaget igenom så den går sönder genom att du är torr.

vi har ofta glidmedel och icke-för gamla-kondomer

Lounge fact:

Annars är preventivmedel väldigt individuellt i dess fördelar och nackdelar. Prova ppiller till att börja med? För mig har dock ppiller funkat väldigt kasst.

mm testar kanske. :/


   
SvaraCitera

pessar eller kopparspiral? [smile]


   
SvaraCitera

Oväntad:

kopparspiral?

Låter rätt obekvämt. [no-no]


   
SvaraCitera

Homunculi:

Låter rätt obekvämt. [no-no]

Vet, men jag skulle ha det om jag bara vågade sätta in. [sad][smile]


   
SvaraCitera