Aviseringar
Rensa alla

Kondom sorter, vilken är eran favorit? (tjejej också såklart)


Ämnesstartare

Hej.

Alla tycker ju olika, så vilken sort tycker just du är bäst?
Och tjejer, vilken tycker ni är bäst och varför?
Känns mest och så alltså.

Jag brukar använda Okeido och Thin.
Varnar lite för Thin då den gick sönder vilket gjorde att man inte riktigt njöt utan mer tänkte på den...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

De största såklart... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TI_42:

Och tjejer, vilken tycker ni är bäst och varför?

Utan tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har man stor kuk som jag så kan man inte använda kondom, blir för trångt och gör ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

Har man stor kuk som jag så kan man inte använda kondom, blir för trångt och gör ont.

Haha, det kan ju hända 😉
Okeido är väll en av dom största vad jag vet.

Zooapa:

Utan tack.

Om man använder kondom såklart [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TI_42:

Om man använder kondom såklart

Tja.. jag tycker alla kondomer jag testat varit lika hemska [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte ens vilken sort jag använder och bryr mig inte egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TI_42:

Haha, det kan ju hända 😉
Okeido är väll en av dom största vad jag vet.

Japp den största av de vanliga som man kan köpa här i Sverige iaf. Men den är ändå för liten för mig. Tror det finns större som man kan specialbeställa men då blir det extra krångligt och extra dyrt så då skiter jag hellre i kondom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

Japp den största av de vanliga som man kan köpa här i Sverige iaf. Men den är ändå för liten för mig.

Nej! [tard]
Okeido (som nu har bytt namn till något annat) är inte mycket större än de "vanliga".
Det finns flera olika stora kondomer som finns på i stort sett alla svenska internetbutiker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelar ingen roll tycker jag. De jag tar hos skolsyster heter Black Jack och är svarta [cool]
De är dock lite väl tighta, känns som lokalbedövning i vissa fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det finns flera olika stora kondomer som finns på i stort sett alla svenska internetbutiker.

Länka. Och jag köper inte på internet. De som man kan få gratis på UM är iaf för små för mig, och orka köpa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erfaren:

Länka. Och jag köper inte på internet. De som man kan få gratis på UM är iaf för små för mig, och orka köpa...

Well, de är inte gratis tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ vad som helst som sitter kvar och inte går sönder, och helst inte gör sig påminda (har funnits gånger då kondomjäveln gjort nåt slags ljud, men det kanske hade med applicering att göra..). Jag vill alltså att den ska sitta på på herren som bär den, hur den "känns" skiter jag i, jag brukar vara upptagen med annat än att fundera på EXAKT vilka nerver som blir mest stimulerade och när när jag ligger med nån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att svälja är det bästa preventinmedlet [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar kondomer. Nästan lika mycket som jag hatar djur, barn och miljön.


   
SvaraCitera