Aviseringar
Rensa alla

Kondylom även om man inte haft sex?


Ämnesstartare

Hej jag undrar en sak!
Kan en tjej på kondylom av petting? Och kan hon få det även om killen inte har kondylomviruset på fingrarna? Haha 🙂

Jag har nämligen fått två små svullna röda utslag på mina yttre blygdläppar. De kliar och sticks lite grann, men bara när man rör vid dom. De känns lite som innebrända finnar för dom har liksom ingen riktig "utåtbuckling", det är mer som en liten hård finne innanför huden. Jag är inte vaccinerad mot kondylom men är sjukt rädd för livmoderhalscancer.

Rakar underlivet ganska ofta. Kan det vara någon sorts utslag eller svullna skärsår från hyveln?

Tacksam för svar!


   
Citera

Tror detta är ett allvarligt fall av hypokondri


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

Rakar underlivet ganska ofta. Kan det vara någon sorts utslag eller svullna skärsår från hyveln?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo förresten det bucklar utåt men ser inte ut som en vårta.


   
SvaraCitera
ziiesh

kondylom är jättesmittsamt. Jag fick det tydligen av mitt ex men det visste jag inte förrän två andra pers fått det av mig - varav en av de bara nuddat mig med kuken och sen vid ett helt annat tillfälle haft sex med den andra.
Och jag har aldrig haft nå symptom - jag hade bara viruset.

Om du vill påskynda förloppet så de försvinner (om det nu är kondylom) så ska du inte raka dig. Tror de skyddas av håret eller nåt, men de blir iaf värre om man rakar, det tipset fick båda de som fick det av mig iaf.
Gå till um eller nåt. Man kan ju inte testa sig - det är ett virus - men de kan nog säga bättre än alla här som inte sett det, om det är kondylom eller inte.

ha de bra


   
SvaraCitera

Gå till en gynekolog.

Och man kan aldrig vara hundra. Han kanske hade viruset på fingrarna. Eller så har du fått det tidigare av någon annan som burit på viruset.
Kolla upp det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trimstrams:

Han kanske hade viruset på fingrarna.

Sneak attack, critical hit!


   
SvaraCitera

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Sneak attack

Man vet aldrig... evil plans. Muhaha.[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trimstrams:

Man vet aldrig... evil plans. Muhaha.[ops]

Exakt.
"Boy hits girl with kondylom fingers! It's super effective!"

Okej, nog med spelliknelser nu[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera