Aviseringar
Rensa alla

Kondylom eller något annat?


Ämnesstartare

När jag tänker efter ser det inte så mycket ut som vårtor ens, mer som bucklor eller vad man ska säga, som att det skulle sitta något under huden på just det stället


   
SvaraCitera

teddeftw:

Tack så mycket, någon aning om hur dom kan se ut? om dom är vårtliknande eller? för jag har aldrig haft vårtor någonstans förut och kollade några bilder på google och mina ser inte riktigt ut så

Tror de typ är ... vita prickar. eller åt det gula hållet eller något. Äger ej en penis, så vet ej hur de ser ut om de sitter på en ;<

Men annars så är ju kondylom en av de vanligaste sjukdomarna nu för tiden, så lika bra att du kollar upp dig [no-no]
Och alla kondylomfall ser inte ut som de extrema bilderna på google, det kan ju bara vara små prickar osv, vissa får ju till och med vårtor som inte syns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Tror de typ är ... vita prickar. eller åt det gula hållet eller något. Äger ej en penis, så vet ej hur de ser ut om de sitter på en ;<

Men annars så är ju kondylom en av de vanligaste sjukdomarna nu för tiden, så lika bra att du kollar upp dig [no-no]

Okej tack 🙂 antar att jag måste gå och kolla mig då, tack för svaret![love]


   
SvaraCitera