Aviseringar
Rensa alla

Kondylom? Eller vad är detta? [BILD]


talgkörtlar, dock ganska stora måste jag säga [shake]


   
SvaraCitera

404 - Not Found

littleskytt:

alla har så [zzz]


   
SvaraCitera

älskar dom här "bild" trådarna, vet inte varför [cheers]


   
SvaraCitera

talgkörtlar, lol


   
SvaraCitera

dicamillo:

älskar dom här "bild" trådarna, vet inte varför

tror det beror på att man nästan kan ta på desperatheten som gör att vissa människor skapar dessa trådar


   
SvaraCitera

kebu12:

blev kåt[blush]

Snälla snälla ge mig din msn you sick fuck har sett dina kommentarer du verkar jävligt störd skulle ja vetat vem du va irl hade du fått se fattar du? Du kommenterar småflickor o annat sjukt


   
SvaraCitera

dobidamdam:

Snälla snälla ge mig din msn you sick fuck har sett dina kommentarer du verkar jävligt störd skulle ja vetat vem du va irl hade du fått se fattar du? Du kommenterar småflickor o annat sjukt

HAHAHAHAHAHAHA. Hoppas du är seriös, för isåfall älskar jag dig


   
SvaraCitera

Budolicious:

HAHAHAHAHAHAHA. Hoppas du är seriös, för isåfall älskar jag dig

Både och, fick ett anfall när jag såg hans kommentar efter att ha sett alla hans andra kommentarer så skrev bara va ja tänkte. 🙂 Helt seriöst om jag skulle vetat vem han va så hade ja nog kunnat slå honom.. Mina förra kommentar va kanske lite övedriven o töntig men i alla fall


   
SvaraCitera

dobidamdam:

Helt seriöst om jag skulle vetat vem han va så hade ja nog kunnat slå honom

Orka bli förbannad och på allvar kunna slå någon som är uppenbart oseriös på ett jävla forum.


   
SvaraCitera

dobidamdam:

Snälla snälla ge mig din msn you sick fuck har sett dina kommentarer du verkar jävligt störd skulle ja vetat vem du va irl hade du fått se fattar du? Du kommenterar småflickor o annat sjukt

katgubbe_47@hotmail.com[wink]

Budolicious:

HAHAHAHAHAHAHA. Hoppas du är seriös, för isåfall älskar jag dig

tycker också han verkar gullig[blush]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Orka bli förbannad och på allvar kunna slå någon som är uppenbart oseriös på ett jävla forum.

Det som e grejen, han e seriös..


   
SvaraCitera

dobidamdam:

Det som e grejen, han e seriös..

haha, nej. inte nånstans.


   
SvaraCitera

Budolicious:

haha, nej. inte nånstans.

Va inte så säker. Hans kommentarer e kanske lite överdrivna men tror nog ändå att de ligger lite allvar i det. Skulle man varit fullt normal så hade man inte hållt på så även om de va på skoj.


   
SvaraCitera

dobidamdam:

Va inte så säker. Hans kommentarer e kanske lite överdrivna men tror nog ändå att de ligger lite allvar i det. Skulle man varit fullt normal så hade man inte hållt på så även om de va på skoj.

_om_, och jag säger om han ens skulle vara lite seriös (som han absolut inte är - jag har också lagt sådana kommentarer en period på detta forum, tex) och då, enligt din utsago, vara onormal - ska han då bli misshandlad för detta?


   
SvaraCitera

Budolicious:

_om_, och jag säger om han ens skulle vara lite seriös (som han absolut inte är - jag har också lagt sådana kommentarer en period på detta forum, tex) och då, enligt din utsago, vara onormal - ska han då bli misshandlad för detta?

Jag tycker att han verkar vara riktigt jävla pervers och sjuk. Han kommenterar småtjejer me perversa kommentarer o skriver massa störda grejer. För det hade han lätt förtjänat en käftsmäll, tycker iaf jag.


   
SvaraCitera