Aviseringar
Rensa alla

Konfirmation


Speltidning:

Jag stör mig som fan på detta.

Men shit, palla bry sig.

SarAaaBengtsson:

Men önska dig va fan du vill.. Smycken är la typ det vanligaste elr??
Och ska vi säga vad du ska önskar dig? [confused]
Okej isf, Kondomer kanske xD du är ju trots allt 14/15 = BYXMYNDIG xD
haha fyndigt av mig ..

Jag har inte ens konfirmerat mig och jag är 18. Stoppa upp dina kondomer i arslet.


   
SvaraCitera

Angelize:

Jag har inte ens konfirmerat mig och jag är 18. Stoppa upp dina kondomer i arslet

som fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jag har inte ens konfirmerat mig och jag är 18. Stoppa upp dina kondomer i arslet.

Men snälla människa, Fixar du inte ironik kanske det är du som ska stoppa upp vad fan som helst i arslet?? [surprised]

Speltidning:

Rätta mig om jag har fel, men enligt den kristna tron så har du inte tillåtelse att komma upp i himlen om du ej har konfirmerat dig?

Vad har det med saken att göra? Jag sa att jag var troende, Hur troende jag var sa jag inte !!!!
Hade vääldigt gärna konfirmerat mig, Men så som andra använder de till skulle det vara en ''synd'' att göra det.
Det är så respektlöst !!!!


   
SvaraCitera

SarAaaBengtsson:

Vad har det med saken att göra? Jag sa att jag var troende, Hur troende jag var sa jag inte !!!!

Det har inget med saken att göra. Det går ju inte att använda som ursäkt.


   
SvaraCitera

SarAaaBengtsson:

Men snälla människa, Fixar du inte ironik kanske det är du som ska stoppa upp vad fan som helst i arslet?? [surprised]

BAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

konfirmerade mig aldrig


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Ja det skulle vara intressant att se hur många som verkligen konfimerade om det inte var några presenter inblandat.

Vore intressant att veta faktiskt, säkert inte många.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Det har inget med saken att göra. Det går ju inte att använda som ursäkt.

Jasså, inte det??...
Du skrev ett påstående och jag sa bara att jag är troende, Men jag följer inte varenda liten sak i en bibel om det är vad du tror att alla troende gör ??
Självklart finns det folk som gör det, Men då kan man ju diskutera hur troende man är.
Jag må vara det, Men till 100% ??


   
SvaraCitera

simsalabim:

Är det bara jag som stör mig på att det viktigaste med konfirmationen är vad man ska få i present?[confused]

varför ska man annars konfirmera sig [confused]

I alla fall tycker jag att om det är pengar och smycken du vill ha, så önska dig det då [no-no]

Själv konfirmerade jag mig aldrig, det kändes inte värt .. även om jag hade fått typ 10 tusen av bara mormor och morfar och mostern ... konfirmation e typ stort i Norge ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

varför ska man annars konfirmera sig

för att man tror på gud? [cute]


   
SvaraCitera

simsalabim:

för att man tror på gud? [cute]

aha ... fast neh [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

aha ... fast neh

[smile]

viktgast är väl ändå att man får göra som man vill...[smile]


   
SvaraCitera

simsalabim:

viktgast är väl ändå att man får göra som man vill...[smile]

jo [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simsalabim:

för att man tror på gud?

Man måste inte tro på gud heller, men man måste ju vara lite intresserad iaf. Rätt intressant ändå och se vad så många tror på. .
Jag kan själv inte säga om jag tror på han eller inte, känns som han behöver visa sig på nått sätt. Fast åh andra sidan så om jag har bett om någonting så har det blivit som jag bad om. [smile]


   
SvaraCitera