Aviseringar
Rensa alla

Konsol på L4D2?


Ämnesstartare

Chacha~
Jo, nu är det såhär att jag självfallet har ett svenskt tangentbord, och jag anar att det är någon slags andledning till det här - det går helt jäkla enkelt inte att få upp konsolen på Left 4 Dead 2. Självfallet så ska man trycka som att symbolen "~" skulle skrivas, och då bör en konsol komma upp (för att skriva in fusk osv). Detta fungerar inte alls för mig, och tja, inte för mina vänner heller.
Undrar bara om något sate faktiskt kommit på vad det är som är problemet? Ja, jag har ändrat på inställningarna så att fusk... haha, fusksaken är enabled. Helt jävla hopplöst. [tired]


   
Citera
Ämnesetiketter
Tyrael

Malplacerad:

Undrar bara om något sate faktiskt kommit på vad det är som är problemet? Ja, jag har ändrat på inställningarna så att fusk... haha, fusksaken är enabled. Helt jävla hopplöst. [tired]

http://www.google.se/search?q=console%20for%20steam%20games

ps. ja d e samma för l4d2 annars hade jag inte länkat en CSS film


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack som fan. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nähä. Jag får upp konsolen när jag startar spelet, och visst fan kan jag skriva in någonting där, men när jag väl börjar spela ordentligt så får jag inte upp den. För det är väl fan ändå där man behöver konsolen för att skriva in det fusk man vill använda, inte i menyn? [tired]
Jag har ändrat så att mitt tangentbord är "på engelska" när jag spelar också, då det inte fungerar ändå. För ~ är väl på §, eller?


   
SvaraCitera