Aviseringar
Rensa alla

konst föds ur


Ämnesstartare

vilka problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor:

you are not alone.

inte du heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

khgfghj:

inte du heller

jo jag har ingen. bara min tråkiga familj...har inte ens nån att prata med på internet...så jag trollar istället för att få uppmärksamhet. kan inte prata på ett normalt sätt. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konsten föds ur vaginan, för konsten som koncept och dess definition existerar som ett resultat av en mänsklig idé och är beroende av en interpersonell överenskommelse om (vilkoren för) dess existens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor:

jo jag har ingen. bara min tråkiga familj...har inte ens nån att prata med på internet...så jag trollar istället för att få uppmärksamhet. kan inte prata på ett normalt sätt. Ledsen

jag vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

khgfghj:

jag vet

tråkigt o vara seriös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svaret på frågan kan därför vara båda eller inget beroende på vilken människa som ska sätta sätta standarden för det givna konceptet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chib:
konsten föds ur vaginan, för konsten som koncept och dess definition existerar som ett resultat av en mänsklig idé.

bra svar och forumulering!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du undrar inte ens. du vill bara veta våra svar så  att du kan planera elaka saker att göra mot oss senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

khgfghj:
du undrar inte ens. du vill bara veta våra svar så  att du kan planera elaka saker att göra mot oss senare.

låt han vara. jag har snackat med han. han säger att du hittar på, du vill ha hans uppmärsamhet. du vill knulla han, suga hans kuk. du är kär i han. patetiskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor: låt han vara. jag har snackat med han. han säger att du hittar på, du vill ha hans uppmärsamhet. du vill knulla han, suga hans kuk. du är kär i han. patetiskt!

tycker inte om dig om du ska vara på dom elakas sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstens som varande är beroende på interpersonellt samförstånd angående konceptets - konstens - existentiella villkor. vill vi inte längre att det ska finnas så finns det inte

Allt Skapas I Våra Huvuden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

khgfghj:

tycker inte om dig om du ska vara på dom elakas sida.

jag bryr mig inte om vad du tycker. jag vet att han har rätt. du snackar skit hela tiden. du vill ha uppmärksamhet. ni träffades på 2 träffar och du blev kär, han ville inte ha dig och du blev sur och började snacka skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandor:

jag bryr mig inte om vad du tycker. jag vet att han har rätt. du snackar skit hela tiden. du vill ha uppmärksamhet. ni träffades på 2 träffar och du blev kär, han ville inte ha dig och du blev sur och började snacka skit.

ja för alltid killarna som har rätt. jävla idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

khgfghj:

ja för alltid killarna som har rätt. jävla idiot.

killar fälls alltid för brott mot tjejer. ni är alltid offer och killar är våltäcksmän. Rullar ögonen

du är bara sur för du inte får suga hans kuk. hitta annan kuk.


   
SvaraCitera