Aviseringar
Rensa alla

Konsten att läsa tankar, av Henrik Fexeus


Ämnesstartare

Vilka här har läst boken och vad är era åsikter om den? Flumm rakt igenom, ren vetenskap och logik eller bara påhittad skit för att sälja?

Har ni testat teknikerna han beskiver i boken med framgång?

(obs. boken handlar inte om ren tankeläsning utan kroppspråk och att kunna uppfatta småsaker och manipulera raporrt med åsiktsaikido etc. )


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har läst, det fungerar. Testat vissa grejer på kompisar och fattat lite mer av hur folk beter sig. Min mening är att det mesta han skriver är sånt som vi håller på med dagligen, omedvetet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

fattat lite mer av hur folk beter sig.

människor gillar folk som är som dom, så är d bara.

mjölk:

Min mening är att det mesta han skriver är sånt som vi håller på med dagligen, omedvetet.

sant,men inte i den graden som han skriver om.

funderar mest på om d är effektivt att prata i samma tempo som d står i boken, jag stör mig inte på andras tempon, och föredrar inte folk som pratar i min takt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

funderar mest på om d är effektivt att prata i samma tempo som d står i boken, jag stör mig inte på andras tempon, och föredrar inte folk som pratar i min takt.

Ditt undermedvetna kanske gör?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

obs. boken handlar inte om ren tankeläsning utan kroppspråk och att kunna uppfatta småsaker och manipulera raporrt med åsiktsaikido etc.

Det funkar, men olika bra på olika personer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Ditt undermedvetna kanske gör?

om jag ställer mig själv frågan om vad för tempo jag föredrar att lyssna på så har inte det undermedvetna nåt med det att göra då jag inte tycker det spelar nån roll,inget av det känns bättre. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ingen lägga upp första kapittlet i en tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera