Aviseringar
Rensa alla

Konstig kille?? FORTSÄTTNINGEN......!


Ämnesstartare

Halloj!
Det var jag som hade problem med "en konstig kille" som jag skrev om här förut och nu ska jag uppdatera er med hur det har gått.
Jag har noterat era kommentarer och tänkt "AH nu jävlar asså, nu snackar jag med han!" Har jag gjort det? Svar: Nej.
Varför inte? Asså jag vet inte. Jag är alldeles för blyg. Men jag vill inte prata med honom. Jag vill att han ska bort! Men problemet med det är att hur mycket jag än försöker ignorera honom så kollar han mig alltid väldigt djupt in i ögonen i skolan varje gång vi ses och ibland ler han. Liksom..? Vad fan vill du? Jag vill ju bara glömma honom. Och den där tjejen som jag trodde försökte flörta med honom, hon gillade honom inte alls (antar jag?) för nu är hon ihop med en av hans kompisar.
Men jag har kommit över honom lite ändå. Förut var jag typ helt galen i honom och kollade upp en massa konstig fakta om honom. Som värsta stalkern. Men nu har det slutat, och ni vet, man blir inte lika glad av att se honom i korridoren. Förut så liksom kollade man på honom och man kände bara "FYFAN vad han är SNYGG! Jag är så kär i dig!".


   
Citera

Happ


   
SvaraCitera

Tänk att ta sin omvärld på så stort allvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera

toxictwinge:

nu ska jag uppdatera er med hur det har gått.
Jag har noterat era kommentarer och tänkt "AH nu jävlar asså, nu snackar jag med han!" Har jag gjort det? Svar: Nej.

Ganska ovärd fortsättning på berättelsen.


   
SvaraCitera