Aviseringar
Rensa alla

Konstig situation...


Ämnesstartare

Jo, vad hade ni gjort om ni träffat världens schysstaste person över nätet, som verkligen var hur gulliga som helst mot er gav massa komplimanger och sådant och sedan skickat bild till dig och det visat sig att de var skitfula? [chocked]

Jag är i denna situationen, har snackat med en kille som är några år äldre, 3 ½ bara, så ingen direkt skillnad som spelar roll, han har världens bästa personlighet och vi har flirtat ett bra tag [rolleyes] men jag blir verkligen äcklad av hans utseende och jag vet inte vad jag ska göra. [shake] vill inte dissa honom rakt av för det hade kännts så fel att göra det mot någon som inte vill en illa... =/ Vi hade liksom till och med pratat om att träffats och så men nu blir jag så osäker... Vi hade typ sett ut som far och dotter, [confused] äckligt...
Han var lite blyg med att skicka bild och så, tog ett tag, men jag hade sett hans syster och hon såg ganska bra ut och hans kompisar var inte så illa heller, "man blir som man umgås" var ju inte helt rättvisande detta fallet...

(om någon vill läsa mer detaljerat så har jag skrivit ner i stort sett alla mina tankar, men tvivlar på att någon orkar. gjorde det för jag vill inte posta så mycket detaljer incase han skulle läsa detta och förstå. [sad])

Usch känner mig så dum som postar sånt här men VILL SKRIVA AV MIG!


   
Citera

Fortsätt ljug med det, vrid och vänd. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ljug med det? [confused]


   
SvaraCitera

Länka till den här tråden! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

No way! Han kommer bli jätteledsen. [n]


   
SvaraCitera

Minitryffel:

Jo, vad hade ni gjort om ni träffat världens schysstaste person över nätet, som verkligen var hur gulliga som helst mot er gav massa komplimanger och sådant och sedan skickat bild till dig och det visat sig att de var skitfula? [chocked]

Eh va? Blir komplimangerna mindre värda nu när de kommer från en person som enligt dig är ful? Eller vad är problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, självklart är det jättegulligt och så och jag menar absolut inte så, men han ser så himla mycket äldre ut mig, typ 35 eller något och han verkar verkligen helt lost i mig om man säger så. Det gör att jag blir lite äcklad men känns som att det är försent att ta steget tillbaka utan att han kommer bli jätteledsen! Hatar när folk blir sårade på grund av mig...


   
SvaraCitera

Minitryffel:

Usch känner mig så dum som postar sånt här men VILL SKRIVA AV MIG!

awww [crazy] .. va kul iaf [smile] lycka te hur som hellst


   
SvaraCitera

Om du inte är intresserad så behöver du ju inte precis säga "NJAE, vette fan asså, du är ju inte precis Brad Pitt höhö", utan du kan ju låta allting bara rinna ut i sanden.


   
SvaraCitera

Minitryffel:

typ 35

Aha, men det är ju nästan äckligt. Hade inte gillat.
Ni kan väl träffas en gång? Försöker han något mer så har du en given anledning till å försvinna också.


   
SvaraCitera

hehe det är lätt att fantisera ihop en svinsygg kille om man pratar med nån schysst på internet 😀 men om du ändå bara ska chatta med honom spelar det väl ingen roll hur han ser ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Om du inte är intresserad så behöver du ju inte precis säga "NJAE, vette fan asså, du är ju inte precis Brad Pitt höhö", utan du kan ju låta allting bara rinna ut i sanden.

Haha, sitter ju inte och kommenterar folks utseende så det är ju lite respektlöst, (kanske lika respektlöst som tråden? -_-)

Men ja klart jag kan låta det rinna ut i sanden men grejen är att jag vill fortfarande snacka med honom men svårt att hålla det på en vettig nivå 😛 Sen så kommer jag inte kunna tappa kontakten heller på det sättet för vi kör samma spel hela tiden.. 😛


   
SvaraCitera

Minitryffel:

Ljug med det? [confused]

Låt bli att säga det du tycker om hans utseende.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Hando

Minitryffel:

F19

Minitryffel:

typ 35 eller något

[surprised]


   
SvaraCitera