Aviseringar
Rensa alla

Konstig smak i munnen


Ämnesstartare

I somras bantade jag rejält och det var inte alls konstigt att jag fick näringsbrist. Tog vitaminpiller tre dagar rad och så var det över dock.

Men nu har jag fått näringsbrist igen! Har en konstig smak i munnen när jag äter, som smakar sopor typ. Detta är värst när jag dricker beska saker såsom te. Då smakar det typ enbart sopor. Har tagit vitaminpiller men det går inte över, och det är ens konstigt att jag får näringsbrist då jag numer käkar normalt. Vad kan det vara annars?..


   
Citera
Ämnesstartare

Du kanske är gravid, har hört att man kan få äckelsmak i munnen i början av graviditet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Du kanske är gravid, har hört att man kan få äckelsmak i munnen i början av graviditet.

OMG TYST!!!!!!!!!!!! [mad][mad][mad]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

OMG TYST!!!!!!!!!!!! [mad][mad][mad]

Har du haft oskyddat sex på sistone?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Har du haft oskyddat sex på sistone?

Eh ja.

Men ska kolla upp, tack för upplysningen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Eh ja.

[no-no]

Lounge Act:

Men ska kolla upp, tack för upplysningen!

Lycka till.


   
SvaraCitera

Äter du allsidigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borsta tänderna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså du anar inte hur svårt det är att faktiskt drabbas av näringsbrist. Tvivlar starkt på att det kommer och går så lätt som du beskriver det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns ditt liv som en akvarell av Björn Skifs?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Äter du allsidigt?

Nja. Ja. Jag äter väll som jag alltid ätit förutom mina bantningsperioder. Fast iofs, kanske lite mycket skräp?

ennie:

borsta tänderna

Jag borstar tänderna?

emery:

Alltså du anar inte hur svårt det är att faktiskt drabbas av näringsbrist. Tvivlar starkt på att det kommer och går så lätt som du beskriver det.

Kanske [shake] Men alltså jag tror inte ens jag har det nu. I somras var det förståeligt, men inte nu.. som sagt. Vet inte vad sjutton det kan vara bara.

oggelgoggel:

Känns ditt liv som en akvarell av Björn Skifs?

Hur då menar du?


   
SvaraCitera

Lounge Act:

Nja. Ja. Jag äter väll som jag alltid ätit förutom mina bantningsperioder. Fast iofs, kanske lite mycket skräp?

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera