Aviseringar
Rensa alla

Konstig ''toppkomiker'' med extrem humor gör bort sig totalt


Ämnesstartare

Spelar denna idioten en karaktär eller vad? Annars tycker jag verkligen synd om honom... Såg klippet på facebook och tänkte det kan vara kul att höra vad folk tycker.


   
Citera
Ämnesetiketter

har aldrig hört talats om den här "toppkomikern"

dock känns det ju rätt självklart att han spelar en roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför känns det självklart? Han tar ju åt sig när de inte skrattar längre och tar ut det över publiken. Enda saken som kanske får mig att tro att det möjligen skulle vara uppgjort är att han svarar i telefon...


   
SvaraCitera

"Sveriges hetaste komiker, Alex Wasim" Eller?


   
SvaraCitera

"toppkomiker" hahahaha

rickjames37:

Varför känns det självklart?

Han är artist klart som fan han spelar en roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja Alex Wasim heter han. Men jag har inte hört namnet innan och jag kollade runt lite. Hans fan page har ju bara 43 likes. För en ''toppkomiker'' är det väl inte så mycket...

Men varför tror ni att han spelar en roll? Är det telefonsamtalet ni går efter då?


   
SvaraCitera

Varför skrev du toppkomiker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det står ju i rubriken på hans klipp.


   
SvaraCitera

varken jag eller google verkar ha hört talas om honom, så han är nog inte så stor som han säger sig.


   
SvaraCitera

rickjames37:

Spelar denna idioten en karaktär eller vad?

Ja, det känns rätt självklart. Därav "toppkomiker".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vad vill han åstadkomma med att bete sig så där? Hittade heller inget på google förutom fan pagen med 43 likes och några klipp. Så han kan ju inte vara så stor då?


   
SvaraCitera

rickjames37:

Men vad vill han åstadkomma med att bete sig så där? Hittade heller inget på google förutom fan pagen med 43 likes och några klipp. Så han kan ju inte vara så stor då?

Han försöker väl vara rolig. Finns en anledning till varför ingen hört talas om honom antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

"toppkomiker" hahahahaHan är artist klart som fan han spelar en roll.

Behöver inte komiker tala om vad de ska stå och säga på scen sen innan då? Annars kan ju vad som helst i princip hända som detta. Det är ju taskigt planerat av baren...


   
SvaraCitera

vrf gör han bort sig

pallar inte kolla


   
SvaraCitera