Aviseringar
Rensa alla

Konstiga "haffningar"


Ämnesstartare

Vad är den konstigaste raggningen ni fått?

Min är så konstig att den inte ens är värd att skriva här HAHAH! 😀


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Användandet av ordet "haffa" i någon annan benämning än att arrestera eller ta tag i får mig att känna mig såhär:

KUk6qtl.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

menar du raggningar? tycker all försök från främlingar är oftast awkward

var en kille på tåget som slängde på komplimanger och försökte göra conversation utav dom
'kvinnliga ben du har' 

fylloragg är också mkt awkward och stelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA 

Åtta: Användandet av ordet "haffa" i någon annan benämning än att arrestera eller ta tag i får mig att känna mig såhär:

Det används också som "haffa" kille/tjej 😉  (asso att man raggar) Haffa och ragga betyder samma sak! 😀


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:
HAHA 
Det används också som "haffa" kille/tjej 😉  (asso att man raggar) Haffa och ragga betyder samma sak! 😀

Haha harru sett videon haffa guz 2.0? Bäst juuh! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BlueViews: Haha harru sett videon haffa guz 2.0? Bäst juuh!

Ja HAHAHHAHAH! Han är grym på att Haffa! 😉  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbat som bartender så må säga att de absolut värsta raggningarna jag varit med om är de som kommit fram 02,45 och försökt ragga fulla som satan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara killar har "raggat" på mig sådär

en klämde på rumpan, en satt i baren och ville bjuda

lol


   
SvaraCitera

Cutenessoverload:

Ja HAHAHHAHAH! Han är grym på att Haffa! 😉  

Haha aaahh !;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den konstigaste var nog en kille på gymmet som höll på med dig. Frågade om nummer osv. Berättade det för brorsan när det inträffade. Han var tydligen bekant med killen! Senast jag såg idioten var för några veckor sedan. Undrar vart han tagit vägen Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enda tillfället som det är okej att använda "haffa" som synonym för "ragga" är om det följs av "guzz" och man är Lilla Namo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: Enda tillfället som det är okej att använda "haffa" som synonym för "ragga" är om det följs av "guzz" och man är Lilla Namo.

HAHHA srry ska inte göra det igen!  Söt


   
SvaraCitera

men sluta använd ordet haffa. låter som att du är antingen en fjorton-åring som aldrig snackat med en tjej förut och tror att det är så man "ska" snacka eller nån med dålig människosyn. vilket är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon är väl 14? 

inga problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro: men sluta använd ordet haffa. låter som att du är antingen en fjorton-åring som aldrig snackat med en tjej förut och tror att det är så man "ska" snacka eller nån med dålig människosyn. vilket är det?

lol jag är fjorton år HAHHAHAHAHAHAHHAHA, jag är inte gay och eftersom jag är 14 så använder jag såna ord eftersom man gör det i min ålder och FOLK i min ålder gör de så bara för att du är äldre än mig så diskriminerar inte jag dig bara för att du använder ett "gammalt" ord... Och jag använder vilka ord jag vill... -.-


   
SvaraCitera